Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 881 ggr
Flöffo
0

Kompis till min valp.

Hejsan!Finns det någon i Mölndal/Göteborg som  är runt 10-13 år (jag är 12) och har hund (helst valp) som skulle vilja ha en "hund vän".Så vi kanske kan "hänga" ihop tillsammans med våra hundar.Te.x låta hundarna leka eller kanske byta ut erfarenheter (säger man så?).Min valp älskar andra hundar och jag skulle vilja att han skulle få en valp kompis.Jag har inga vänner som har hund förut min bästis men hennes hund skrämmer iväg andra hundar och jag känner inte för att låta henne träffa min valp.Vill så gärna han en vän med en hund så tänkte om någon här känner samma?

Nu börjar jag redan ångra mig…

//Flöffo

Nathalie-G
0

Jag bor i Mölndal och har en goldenpojk på 4 år. Känns som att det är ont om hundar här som kan leka, antingen är det tanter med småhundar som tycker att min är farlig för att han är stor eller så är det folk med hundar som är agressiva. Kiro funkar ihop med alla, jag är 17 år gammal och är för det mesta hemma med honom.

Vart bor du?

Flöffo
0

Jag kan Pm:a dig.Glad

//Flöffo

Flöffo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Puttar upp mitt konstiga inlägg lite.Glad

Han tycker det är lite läskigt med stora hundar så skulle vara bra med en kompis som har en lika stor hund eller en valp , tror inte det finns så många vuxna hundar som skulle årka med honom. Flört

//Flöffo

sara-amazing
3

violet-pets: Om Nathalie-G har en "stor" goldenkille så är det ju ett superbra tillfälle för att träna din valp på att trivas med alla storlekar på hundar :) Din hund är ju fortfarande valp och lite extra formbar! :)
Vad kul!

Flöffo
0

Han är inte rädd för stora hundar (snarare är dom rädda för honom).Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara.

//Flöffo

nadilda
0

Synd att jag bor i Lund, är 14 år och har en valpis!