Hundrastgårdar: NORRKÖPING
God morgon, finns det några Norrköpingsbor här inne som kan tipsa om några lugna Hundrastgårdar i Norrköping? Skulle vilja prova att släppa lös min tjej och träna lite inkallning, helst då utan massa andra söta vovvar som stör min tös :D vilka tider brukar det vara som lugnast i en rastgård?
Ha det kalas!
Hej! Jag vet ingen i Norrköping än så länge, kan kika runt lite bland bekanta!
Lycka till med sökandet!
Heej, jag såg en faktiskt häromdagen vid Ljura (tror jag det heter)
Jag åkte spårvagn och den är precis där man går av vid "Ljura centrum" på vänster sida. Haha vad dålig jag är på att förklara xd Och när man ändå är i Ljura kan man gå på hundcafét som finns i närheten där ^^
Sedan vet jag att det iallafall fanns en i Atrium/navestad men vet inte om den revs när spåret till spårvagnen byggdes.
Sen vet jag att det finns en jättefin och stoor hundrastgård någonstans. Jag vet inte exakt var det var, men det var någonstans i Vrinneviskogen. Jag kan fråga min mamma om hon kommer ihåg var den var :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
tack för svaren :D
Den i ljura vet jag exakt vart den ligger, den är superbra, men enligt norrköpings hemsida så ska det finnas 8st runt omkring i norrköping, men jag vet bara två, en vid vrinnevipark nånstans, sen denna i ljura :)
finns det ett hundcafe i ljura!? :D det måste kollas upp.