Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 654 ggr
[IsabelleA]
1

Gårdagens vallning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Igår åkte jag hem till Michelle (Monsterbloom här på ifokus) för att valla lite. Michelle äger nämligen Bens kullsyster Alicie. Och dom är förövrigt inte det minsta lika varandra. 
Varken till utseende eller beteende.

Jag är otroligt stolt över min lilla kille som skötte sig super snyggt i fårhagen igår! Han var väldigt lugn och koncentrerad men fortfarande med mycket arbetskraft och pondus.

Vi skulle egentligen gått Vallhundsprovet i Maj detta år men på grund av skador hos hunden och många veterinär besök så fick vi skjuta upp det.
Vi kommer gå VP't nu i höst istället och jag kan inte säga annat än att jag verkligen ser fram emot det! 

Jag tänkte därför bjuda på en film och lite bilder från gårdagen.
Det är Michelle som filmat och fotat Ben, samt att jag fotat hennes svarta princessa.

[IsabelleA]
0

Här är Michelles Alice :)

[IsabelleA]
0

Min lilla Ben Skrattande

[IsabelleA]
1

Min lill-skit igen Oskyldig

[IsabelleA]
1

Kyss

Maja2
0

Underbart att se arbetande hundar ! Du har ingen film där man kan höra dina kommandon, istället för musik?

[Doglovers]
0

Tack för att du delade med dej av filmen. Jag är inte så insatt i det här med vallning, men jag förstår ändå att ni är superduktiga. Både hundar och ägare. Det ligger nog en hel del jobb bakom dettaSkrattande

[IsabelleA]
1

:)

[IsabelleA]
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#5 Här är ett klipp som filmades för ett år sedan, vi tränar höger och vänster samt ligg och frammåt komando på visselpipa samtidigt som vi flyttar en flock sega bagglamm. 

OBS OBS OBS: Sänk volymen på datorn, visselpipan låter väldigt högt!

Arcadia
0

Jätteroligt att se! Duktig hund!