Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1016 ggr
[Surina]
5

Känner mig så stolt!!

Hej alla!

Var på Norrköpings utställning idag! Pratade med lite uppgföddare osv! Känner mig riktigt stolt nu! En känd pom kennel ägare tyckte att mina bilder var riktigt bra! Hon/Han tyckte att jag hade riktigt bra öga för vad som är en lovande pom!

Så Hon/Han trodde att de skulle säkert gå riktigt bra för mig med min framtida kennel! :D Jag har ju redan fått ett känt namn nu också! :)

Känner mig så glad över att få såna fina kommentarer av folk som är riktigt insatta i rasen! :)

Var bara tvugen att dela med mig!

Swadika
0

Vad roligt, det är alltid roligt att få berömm :)

Ska du dit imorgon också? ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Surina]
0

Kanske ska det :) Är inte helt säkert, men om allt går som det ska så blir det det så :)

Swadika
0

Okeej ^^ Ska själv dit om vädret tillåter :) Vill inte gå om det är en massa regn och så (:

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Forest]
0

Alltid kul o få beröm :)

Loveradio
9

Förlåt vill inte förstöra glädjen på nåt sätt men ett känt namn? För att du har pratat med några uppfödare? Och du planerar redan att starta uppfödning på en ras som du aldrig ägt?

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[Surina]
10

Gud XD Jag har ju pratat med folk hela året så inte bara just den här utställningen :P

Ja så sant! Det är därför jag har haft så mycket kontakt med andra uppföddare och sätt hur de har gjort i parning osv valpning.

Jag är ju inte ute och cyklar med den här rasen :P Jag har inte ägt någon men jag har varit nära massor! Tagit hand om andras pommar :P Så Man behöver inte ha ägt en ras för att födda upp!

Jag känner att jag har varit så nära den här rasen som om det känns att jag har ägt minst 10 st redan :)

[Surina]
10

Kan ju påpeka att jag ska ju inte födda upp rasen förens om kanske 6 år frammåt ! XD

Just nu är det fodervärds avtalet, efter det kan jag börja tänka.. så då har jag ju ägt en hund av den rasen ;)

Varför så dystra! Jag blir lite sur faktiskt!

[Doglovers]
4

Surina, STÅ PÅ DEJ….! Och du, vilka snygga bilder du tar på hundarna. Man måste ha blick för att få till rätta posen och det där speciella på en bildSkrattande

[Surina]
1

Tack! :) Man får tydligen vara stark för att klara nått idag! Så jag ger inte upp! Det var ju ingen som sa att det var lätt!! Men då jag vet sanningen i det hela så tar jag inte åt mig :)

Tack så mykcet!! Vilken bild menar du ? ;)

[Doglovers]
0

#9 Du har tagit på några pommar i en tidigare tråd som var kanon snygga.

Man lär sej något nytt varje dag och det du lär dej om pommar genom kontakter med olika uppfödare och genom att du följer med på utställningar, lyssnar på domare och andra uppfödare, så går du den långa vägen och du får då också kunskap som andra inte får.

Lycka till…Skrattande

Loveradio
5

Okej men varför skulle ditt namn vara känt inom pom-kretsar? För att du har berättat för några uppfödare att du planerar att starta en kennel om 6 år?

[Surina]
1

För att jag har varit med mycket nu och inte bara snackat kennel utan allt möjligt inom aveln och olika problem, så jag har liksom kommit in mer :)

Inte några jag har pratat med direkt :P Utan jag kan säkert säga ALLA :P

[Surina]
5

Men du får tycka som du vill :) Jag vet som jag har försökt förklara tidigare att jag inte tänker berätta om allt jag har diskuterat och planerat, delvis finns det mycket som är mellan mig och vissa uppföddare.

Men varför så butter Flört

Loveradio
2

Är inte butter, tycker bara det låter lite naivt.

[Surina]
2

Ja men då tycker du det :) Men för mig är det inte Naivt då jag vet vad som händer :) I gämförelse med vad som står här.