Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 364 ggr
Faxlin
0

Natti natti

Nu ska jag krypa till sängs. Kämpig dag i morgon. jag och små pälsarna ska iväg till sonens skola och jag ska hålla föreläsning om illrarna där. Så det är bäst att man är piggelin till dess ,-)

så nu överger jag er några timmar.

natti natti, och snälla ni. Spåra inte ur föööör mycket nu. hiih

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AnneN
0

Sov gott och lyckatill imorrn =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Lotta
0

Nattinatt tråkmåns….ska du verkligen utsätta små barn för pälsar med stora huggtänder?!? Du kan inte vara riktigt klok, måtte du lämna Nikita hemma annars lär du väl slita loss henne från nått stackars litet barn Flört

Nuuuu spårar vi uuuuuuuuuuur!!!! Tjihoooooo alla sätt igång med urspårning ;)

Malin-A
0

ohh va kul d låter, lycka till o hoppas illrisarna uppför sig väl =D

natti natti

Lotta
0

Hallå ni skulle ju spåra ur….och Malin dom uppför sig aldrig, tro mig jag vet ;)

lill-jarven
0

Spännande, jag hade velat vara där och se hur dom små vilddjuren uppför sig ^^

Lotta
0

Hehehe jag också…och framför allt barnen när dom ser tänderna  ;)

Malin-A
0

hahaha joo men vi får hoppas dom uppför sig liiiiite imorrn bara liiiite =P

Lotta
0

Det ska vara liiiiteee då om jag känner dom där råttorna rätt. Och en sån hade hon tänkt ge min Emma i födelsedagspresent…tur att det inte vart nå valpar Oskyldig

Malin-A
0

hahah men dom e ju så sööööta dom små liven =D

Lotta
0

Söta ja…men ack vilka tänder dom har och allra helst när dom är små och ouppfostrade =)

Malin-A
0

joo har hört  att deras tänder kan va lite vassa =D

Lotta
0

Lite var en underdrift och så har dom en viss förmåga att inte släppa heller…aj som fasen vad ont det kan göra =D

lill-jarven
0

Inga illerfanatiker här inte :P Jag tänkte också bara säga godnatt (eller god morgon) för nu ska jag också sova minsann

Faxlin
0

Små och små barn. Det är ju på högstadiet. Så så små är de inte.
Nu kanske det blir inställt i alla fall. Får se vad som händer under dagen.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Vadå inställt???

Malin-A
0

vad e inställt?

Lotta
0

Undrar om det hänt nått så illerbesöket på skolan blev i´nställt eller om det var nått annat *konstigt*

Faxlin
0

Det vart inte inställt Lotta. Men risken fanns ;-)

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Vart ni sjuka?

zeretki
0

Jag blir så nyfiken på illrar när jag hör ert prat. :) Brukar kolla in iller-sajten för att läsa om dom små gullpluttarna. :) Jättesöta är dom!

Lotta
0

Visst är dom….och jag har nog blivit lite sjuk för jag tycker dom luktar mysigt, utom hanar i brunst för dom luktar j-ligt illa =)

Faxlin
0

Mohaha, vill du komma och lukta lite på Beldin Lotta. Han doftar allt annat än rosor nu kan jag säga. Men han är söt i alla fall. hihi

Illrar är underbara, det är bara lite svårt för folk att förstå sig på oss som har dem, och vad sjutton man har dem till. ;-)

Nej Lotta vi blev inte sjuk. Men jag var så jäkla dålig att jag inte visste hur jag skulle ta mig dit med hela gänget. Inte lätt med denna rygg och inget körkort.

Audiatur et altera pars

Malin-A
0

ja illrar e ju bara för söta… =D

Lotta
0

Usch vill inte lukta på Beldin *urk* känner nästan doften enda hit ;)