Månadens hund - Juli
Skicka in din finaste hundbild som följer temat så kanske just din hund blir månadens hund!
Månadens hund är en tävling där Ni medlemmar får vara med och tävla med bilder på Era hundar. Och kanske det blir just Din hund som blir Månadens hund.
**
VIKTIG REGEL:** Vi kommer börja med att ha ett tema varje månad. Bilden måste alltså följa temat.
Temat för Juni: SEMESTER
Vad är semester för din hund? Leka med bästa kompisarna en varm sommardag? Åka båt? Eller något annat? Temat får tolkas som du vill, men bilden ska vara fotograferad någongång under sommarmånaderna (Juni,Juli,Augusti). Bilden behöver inte vara tagen i år
**Reglerna är enkla:
*** Max Ett bidrag per person
* Bilden måste vara fotograferad av dig
* Har man vunnit tävlingen tidigare samma år får man ej delta igen, men man är välkommen att delta igen när ett nytt år inkommer
* Bidragen kan skickas in till och med den **19:e Juli
****Övrig info:
**---> Sajtvärd + Medarbetare kommer välja ut 8-10 bidrag som medlemmarna sedan för rösta på. Då kommer man få skicka in sin röst via PM till *LinaK* ( för att minska risken för fusk ) Eller så skriver man en kommentar i röstningstråden vem man vill rösta på. Den som röstar måste ha sin sida aktiverad för att rösten ska vara godkänd. Kanske låter krångligt, men detta är för att minska "kompisröster" som har förekommit på vissa sajter.
---> Bilden du vill bidra med bifogar du i denna tråd.
Vinnaren får en månads "iFokus insider", och en tävlingsplats i Årets Hund som hålls i slutet på December/början på Januari 2012/2013
Välkommen att skicka in ditt bidrag och lycka till!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Semester för mina hundar är att få åka hem till min mamma och leka i getternas hage när de är iväg på sommarbete.
(Kan tillägga att det inte är någon el i stängslet)
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Behöver jag säga något mer? xD
_MVH Julia Tingström www.jtphoto.se_
MVH Julia Tingström www.jtphoto.se
"De som säger att lycka kan inte köpas för pengar, de har aldrig köpt en häst"
Semester för mig och min hund är att strosa runt vid vattnet och njuta av kvällssolen, det gör vi varje år! 
Mvh Emelie och hunden Kelly 
klicka för större bild
Sjömonstret Boris
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
jag undrar om man får byta bild? för då byter jag från #19 till denna riktiga Ferdinand;)
(Izas första sommar) Semester för Iza är att springa och jaga fjärilar, utan gipset! Detta blir ju Izas första sommar så de här är ju hennes första semester!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Semester för matte innebär mer arbete för Tåss, vilket gör honom såhär glad! Under sommaren finns massor av tid för träning, bad och lek. Man riktigt ser hur han lyser, min lille solstråle. 
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com
Tack för alla underbara bidrag!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se