Hundar iFokus

Hundar

Etikettpälsvård-omvårdnad
Läst 2472 ggr
LadyNagini
0

Vilka färger?

Hej! Vilka färger ska man använda för att få en pomeraninan att bli blåbärsblå?

fidojunior
0

Använd blåbär, de är ju blåbärsblå haha. :P Jag skulle inte färga min hund men OM man nu ska göra det så är det bäst med naturligt tror jag, t.ex. blåbär. ;) Såg på tv en som färgade sin hund rosa av rödbeta.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

LadyNagini
0

Hahaha kommer säkert fungera, men iaf. Det har löst dig. Ska till hundfrisören :)

Pudelbus
6

Varför ska han bli blå?

LadyNagini
0

Den ska bli blå eftersom min vän vill att den ska bli blå.

Mika-S
4

Skämtar du?

Sajtvärd för Valp & unghund

Mvh Mika

LadyNagini
0

Varför skulle jag? Folk färgar jo sina hundar, det är inget konstigt.

Loveradio
7

#6 Inget konstigt? På vilken planet lever du?

Trollvarning på denna tråd Tungan ute

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Hanna
9

Kan tillägga att denna person skrivit provocerande saker förut. Låt honom hållas och ignorera om ni inte vill ha en "never ending" diskussion. Flört

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

LLLINN
3

Har svårt att tro att TS år ute efter annat än att provocera men jag måste ändå få fråga: Kan du lägga upp en bild på den blåa hunden :)?

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

LadyNagini
0

Nej. LadyNagini har aldrig skrivit något provocativt. Tror att du förväxlar mig med min kompis som trollar här på iFokus :P Jag har bara ett acc, och det är just LadyNagini.

Haha :D Men ok då.. Jag tyckte att många färgade sina hundar, och det är inte min hund så..

[Forest]
1

10 Du får gärna visa oss en bild på hunden sen hur den vart. Jag tror inte hundar lider av att bli färgade, men jag anser det onödigt och inte min smak alls att göra. Har aldrig sett en någon färgad hund i hela mitt liv irl, tror inte det är direckt vanligt här utan mer i USA som färgar sina hundar.

[Surina]
2

NONONO ! Jag som pom freak säger nej! Man ska inte färga en pom! Den kommer tappa mycket av volymen i pälsen!

fidojunior
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sålänge färgen inte är skadlig så är det inte så farligt, fast onödigt är det ju. :P Jag har lite mer förståelse för om man vill färga sin hund för något speciellt t.e.x Prideparaden men annars tycker jag att man helst ska låta bli.

Bara för det så måste jag visa en hund jag träffade på i Thailand för några år sedan.

Hälsningar Olivia

[Surina]
0

Wow! Det var många färger på samma hund XD Jo det kan jag hålla med om ! :)

Har sätt folk som färgar typ en röd prick också för att identifiera sin hund enkelt :p

[Forest]
0

13 haha rengbågens alla färger Flört

mikkan01
4

´#13 haha såg ut som en dammvippa Flört

~mikkan

lilla jag
5

Mosste bara fråga varför man vill förstöra en sån Gullig/söt hund.

Tycker en brun pomeraninan var så söt!

(Har tankar som nästa hund) men en blå :OVet inte vad jag ska säga (?)

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

fidojunior
0

#16 Hahah faktiskt. xD

Hälsningar Olivia

LadyNagini
0

Amen oj. Det ser faktiskt ganska äckligt ut. Dock är det inte jag som bestämmer. Ska snacka med henne, vill inte att hunden ska bli så ful.