Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 755 ggr
Frida B
0

Var är hunden...

…när ni jobbar/är i skolan? Tar ni med era/-n hund/-ar, får dom stanna hemma eller har ni hundvakt/dagis?

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Loveradio
0

Pluggar hemifrån så han är hemma med mig.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

fidojunior
0

De är hemma, brukar inte ha så långa dagar.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

NathalieT
0

Antingen med mamma på jobbet eller hemma med pappa (de dagar han kan jobba hemma) och vissa dagar är han ensam hemma. Då när jag ahr relativt korta dagar med möjlighet att rasta honom på lunchrasten :)

Swadika
0

Han är hemma, det blir inte så många timmar han är ensam :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

vallhund
0

Hos nattvakt.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Anibaz
0

Ibland med i skolan, annars hemma.

Michaela-N
0

Hemma Glad

Alexandra-S
0

Gizmo är med i skolan Glad

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

[Zipzee]
0

Oftast med mig på jobbet, när jag vet att jag har utbildningar/långa möten är han hemma med min sjukskrivna sambo :)

Nathalie-G
0

Är sjukskriven för tillfället, och går jag länge i skolan vilket är sällan och pappa inte jobbar hemifrån har vi en som går ut med honom och så, han sover ändå så fort han blir lämnad. Men oftast är någon hemma med honom då mamma jobbar halvtid. Vi kan alltid lösa det på något sätt med trevliga grannar och så har vi eget företag och då kan någon ofta stanna hemma.

joheck
0

Hemma. Har väldigt lite schemalagt.

Noa-Nisse
0

Klenod är alltid ensam hemma. Ibland kommer det hem någon och går ut med henne och ibland inte, beror på hur länge jag jobbar. Jobbar jag bara 5-6 timmar så kommer ingen hem till henne, jobbar jag 7:15-14:45 så kommer det någon och går ut. Ibland jag själv men oftast andra eftersom jag bara har rast i 45 min så blir det stressigt, även om jag bara bor 4 min från jobbet ;-)

Medarbetare på Hundar.ifokus