Finaste Jasiris Kipenzi
I onsdags, den 4/6, fick våran rottweilertik Jasiris Kipenzi somna in efter en rad händelser.
Penzi hade en mycket stark personlighet, var riktigt mysig och en hund som trodde hon var mycket mindre än vad hon faktiskt var och låg gärna i ens knä i soffan. Hon var alltid glad och full med energi.
Jag kommer aldrig glömma henne, hon tog en stor plats i hjärtat och charmade många på kort tid. En hund med ett hjärta av guld - trots sin något mindre guldfärgade uppväxt.
Bädden som jag la in i mitt rum under skrivbordet för att hon alltid ville ligga där kommer nu förbli tom, kollar tillochmed dit ibland när jag är i mitt rum för att se om jag kanske i mina tankar ser henne ligga där och vila sig.
Nu hoppas jag hon vilar så gott utan den och att hon alltid ska finnas hos oss, det behövs då hon lämnat huset så tomt. Den enda medicinen för mig just nu är "Pricken", våran andra hund, han är lika glad och sprallig som vanligt, han kanske antar att hon kommer hem snart igen.. <3
Jag älskar och saknar dig massor, kommer aldrig glömma dig gumman <3
Beklagar verkligen!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Beklagar, massa styrkekramar till er! Hon ser ut att vara jätte fin!
Beklagar sorgen!
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Beklagar!
MVH
Sofie
Beklagar, hon får vila i frid. Underbar bild!
Beklagar.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Beklagar sorgen. Styrkekramar till er.
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
Oj…fick en liten tår i ögat. Beklagar sorgen 
Det är synd att man inte får spendera en evighet med dem man älskar allra mest.
~mikkan
Vila i frid !
Beklagar sorgen!! KRAM!
Glad man blir för alla som bryr sig så! Stora kramar till er! Hon var en väldigt fin hund, hade dock sina svagheter där hon nästan var för jävlig, detta på grund utav sitt tidigare liv. Men hon fick iaf några sista år där hon levde i harmoni med en riktig familj, och vi älskade henne såå mycket..