Bella och Trixis bildtråd
Hej!
Alla här har laddat upp så fina bilder på sina hundar, så jag gör också en tråd med mina =D
Eftersom detv är två busiga hundar som gör något hela tiden, blir det rätt mycke kort! =)
Hoppas ni gillar det, Hej då!
En bild på Trixi som sover i min säng igen! =D
Så söta vovvar du har! <3
Haha, jag kan absolut skriva igen att dina tjejer är jättesöta
för det ÄR de ju <3
Jag skriver väl igen också
. Tycker ni är väldigt tråkiga som inte kommenterar när "lilla jag" bjuder på så fina bilder på sina underbara små vovvar!
Dom är som jag skrivit super fina! Fortsätt lägga upp bilder för jag kommer i alla fall att följa den här tråden!
Åh vilka fina bilder på tjusiga flickor! Gillade speciellt de två bilderna med Bella vid vattenkannan, hon matchar blommorna i bakgrunden så fint 
Vad söta dem är!!
Åhhh vad söt hon var och är! Kul att få se syskon och mamma också. Jag tycker att det är så himla facinerande att dom ändras så i päls färgen när dom blir äldre
. Vet du om man kan se på dom som små valpar hur ljusa dom kommer att bli som vuxna? Pälsen verkar växa snabbt också
.
Glad midsommar på er!
Gå in på min blogg Bella och Trixi.
Där kan ni läsa och se fler bilder på våran Midsommar!
gud så fina bilder. Vad tråkigt av folk att gå in och titta utan att kommentera!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Mysigt med långpromenad! Här regnar dock också 
Ja eller hur.. sommaren är typ den härligaste tiden med hund, så man önskar ju att vädret också är fint! Menmen, efter regn kommer solsken!
#58 Guuud vad söt hon var! Ögonen dör jag lite av! Så fin tjej! :-) Din Bella är jag helt kär i :-) Hon är så fin alltså! #45 var en favorit på henne :-) # 30 jag skulle gissa att Bella är hunden längst till höger i bild ;-)
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Åh vad dom är fina! Älska havanaiser dom är så härliga! Har haft en liten havanaistik men hon har vandrat vidare för några år sedan..
Dom är så fina dina tjejer!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Men det blev ju en rolig bild!