Jag tecknar och du väljer pris.
Hej !
Jag tecknar av ditt djur och skickar sedan i posten. Har du ett husdjur eller någon utav dina älskningar har tyvärr gått bort, eller så har du inget husdjur men vill ändå ha en fin bild ? Du har du ju kommit rätt !
Jag tecknar noggrant så det kan ta lite tid innan teckningen kommer, men det är väl bra att denge blir bra ? ;-) Jag lägger ut bilden här om du har beställt, så du får se den och sedan får du välja vad du kan tänka dig att mig för teckningen, och om du vill ha den eller inte. Men om du vill ha den så pma mig din adress och pris, och om du inte vill ha den så kan jag sälja den vidare tills den hamnar i ett "hem", om ni inte vill det ?
Säg till då, innan, annars sker det på egenrisk om man inte vill att man ska sälja den vidare. Bara för att ni har fotat eller inte vill att någon annan ska ha en bild på erat djur. **Ni ansvara själva för tillstånd/upphovsrätt gentemot berörd fotograf. **
Om du är intresserad så lägg ut en bild här, helst ska ni kunna betala med kort (att man lägger in pengarna på mitt konto).
Här är en Bulldogg jag håller på med, långt ifrån färdig :-) Det är väldigt billigt att beställa !
Snygg häst
VÄRKLIGEN SNYGG!!!!!!!!!!!!!!!
#2 Tack så jätte mycket !! :-) Du får gärna "dela" att jag ritar andras djur. :-)