SOMMAR TRÄFF SNACK TRÅD! =)
Här kan vi snacka av oss om tankar och funderingar om sommar träffen.
Komma med egna förslag på vad Ni vill göra när vi träffas.
Skriv vad ni vill! =)
Men skriv här och bara det som rör dem andra trådarna skriver ni där.=)
Jag kan inte komma för jag får inte sitta varken i bil eller någon annanstan för länge
, meeen man får se det positiva jag mår lite bättre
och jag önskar alla er en härligt rolig träff
Hoppas vi kan komma på en bra lösning för alla. Sedan kanske vi kan fixa samåkning också, det underlättar ju en hel del =)

I FÖRSLAG TILL DATUM TRÅDEN
VILL VI LOTTA OCH JAG ATT NI SOM HAR KLICKAT I EGET FÖRSLAG VERKLIGEN SKRIVER DATUM.
DET GÅR INTE ATT BARA KLICKA I OCH INTE SKRIVA ETT DATUM HÄR.
TACK! //LOTTA OCH TINA
Är du arg????

nej nej nej…..=)
inte alls…bara en markerande upplysning =))
Så folk förstår att det är liite allvar i det hela! =))
Kan ju vara bra att ha något att gå efter annars blir det ju lite svårt att få ihop nått =)

#3: då skulle du kanske ha skrivit mer utförligt i det inlägget vart träffen ska vara och satt i ett alternativ för de som bara vill läsa tråden. Utan sådant alternativ blir de festa undersökningar helt värdelösa.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

håller med Lotta.
Ska vi kunna GISSA oss till vilket "eget förslag" till datum ni andra vill ha träffen på???? 

#8: Vi kanske inte vill ha träff då det blir där. Så då kanske vi bara ville läsa tråden.
Audiatur et altera pars
Men det är därför vi gick ut med vart folk ville vara, och då vore det ju väldigt fint om dom kunde komma med ett förslag också om vilket datum dom vill ha. Sedan lär vi ju fösöka sammanställa vart och när. ;)

Åsa….
blivigt "så där"?!??!
Hur menar snoris-tanten nu?!? =)

#10: I ursprungstråden var det inget eget alternativ för oss som inte kan komma. Så då blev det svårt för oss att rösta utan att det ser fel ut för er.
Audiatur et altera pars

nu ska inte ÅSA vara så där KLOK igen…man får ju KOMPLEX!!!! 

Hmm, undrar vem som är bäst på att fjäska här inne egentligen. Fast det är klart, det funkar inte på en långsint Åsa.
Audiatur et altera pars
Vem kan det vara??? 

Hur blev det med träffen, skulle den bli? Isf när, var, hur?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
tror inte nått är bestämt, d ändå vi kommit fram till är väl att det är många som ska till gbg i sommar, kanske kan bli nått där ev. men så ska ju tider o semester passa in, kanske rätt svårt…
Jag har inte hört något…det sista vi pratade om var ju en träff hemma hos Åsa, det blir nog svårt kanske för alla vart dom ska bo om vi träffas i gbg. Jag ska ju dit till min pappa och Malin bor i närheten och Helena bor där, så vi får väl se hur det blir och om det blir =)
jaa blir svårt med gbg som sagt.. finns ingenstans att vara då med vovve.. och de ju också därför man vill träffas.. för att träffa vofsingarna.
Men åsa kanske? om jag någonsin kommer dit.. men de hoppas jag. Jag hoppas ju på att malin och jag tar en sväng upp till gävle när jag är med henne i sommar.. så om fler vill komma till gävle sammtidigt blir jag glad.. för då får ja träffa ännu fler. Åsa har en jätte stor gård där vi kan tälta och så:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Ja jag kan ju inte komma i alla fall, vet jag ju nu. Men blir det nåt för er andra så får ni ha så trevligt, och ta bilder! ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Det är lite synd att vi inte får träffa dig Alex..men jag hoppas att du får en underbar sommar, vilket jag vet att du får =)
ja synd Alex.. =/ men du får tänka på oss när du är i Island =)
Nu har Malin och jag snackat lite.. och ifall vi får som vi vill så blir det bil.. för malin får låna husvagen också. Så då kommer Malin upp hit till mig.. kollar läget och så.. sen åker vi vidare upp till Åsa för att träffa Lotta och åsa däruppe.. (DÅ FÅR NI TA OCH VARA HEMMA:p) Sen ska vi ner till malin och vara där endel.. sen ska jag hem:) så ska vi ha lusse och ecko med oss såklart.. wiie:)
Kul va Lotta och Åsa? att ni inte ens får bestämma om vi får komma eller inte? vi bara kommer;)
haha precis.. vi bara dyker upp =D
Går fint…det ska bli jättekul =)
ja vi hör u klart av oss innan, när vi vet närmare datum o sånt, får ja pma dig Lotta så jag får nummer o sånt till dig, lite lättare att prata i tele o så sen när d börjar närma sig… =)
Japp jag väntar och längtar….snacka om att vi ska riva stället för Åsa ;)
hahaha två hundar o jag o Lisette o så killen me.. =D
jaa de blir fint de.. med en stor husvagn som rullar sönder gräsmattan:O och en ecko som gräver sönder gräsmattan.. och en Lisette som ÄTER upp gräsmattan???:O
o Lusse som springer ner allt han ser för han e så klumpig att han inte ser vart han springer =D
Hahaha skräm nu inte Åsa för då kanske hon sätter Kalle framför grindhålet ;)

VAR är träffen?
de är ingen oficciell träff:) malin och jag ska ta oss upp till Åsa och Lotta.. men kom du med gärna.. KOM ALLIHOPPA:) JAG säger att de är okej.. hehe.. åsa har en jätte stor gård och ängar.. så där kan man tälta osv.. de ligger i Gävle:)
Hahaha snacka om träff =)
haha men d ska nog bli kul det här.. längtar såå efter att få träffa min Lisette, o Åsa o Lotta o era sötnötar till djur =D
haha ser du nu Lisette, du har blivit min =D
hahaha.. jaa jag ser:P Och du är MIN marulk:) sådäså.. eller okej då, min bumbi:P
jaa en liten bumbi.. =) måste komma på nått gulligt till dig me =D
haha.. jaa du.. vad för gulligt ska jag heta?:P neeh, godnatt då min lilla bumbi:)
nämen är det nån annan vaken nu? :D
ska ju precis gå och lägga mig:P ska upp vid 10.00 iaf.. usch och fy. hehe de tycker jag är tidigt. Godnatt på dig.. och pussa joxa från mig och ecko:)
Haha ok jag är pigg som en mört
Gonatt på dig också och Joxa pussas tillbaka