Shit va paff jag blev!
Hej! Hoppas ni mår bra!
Kom precis hem från ÖoB (öb), såg flera super snygga halsband i mjukt läder, mer exakt ett rosa med "diamanter" (fanns i andra färger med..) så tänkte jag de måste ju kosta uppåt 100 kr. Men tro det eller ej de kosta BARA 29kr! :O Nästa gång ska mamma och jag åka dit och fynda!
De hade en massa billiga saker, som jag måste köpa. :)
Ville bara berätta!
Har ni gjort något fynd, till hunden eller till dig själv? Berätta gärna och lägg in bild.
MVH
Iza och Rebecka!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Ö&B brukar vi handla på. Dock är det lite dåligt att dem mest har små halsband :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jo de är ju sant, jag hittade inte ett enda stort halsband. Fast jag tittar bara efter små med tanke på att vi bara har de.. ;)
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
ÖoB ROCKS!!!!
Vi var där för några veckor sedan och fyndade två nya koppel till grabbarna. Kostade endast 19kr styck!!!!! Skitsnygga.
Har bild på Mogges, han fick ett blått och Uno fick ett likadant fast grönt
Ps. Vi har kortat av dem själva, då de var för långa för oss. Ifall någon undrar över längden hehe. Vet ej dock hur långa i cm de var från början. 150cm nåt kanske.
Jag hittade ett rött läderhalsband med nitar för 29 kr på öb, det fanns i storlek till min jämte, 55 cm tror jag, så här har de stora halsband också.
Har köpt en del billigt hundgodis där. Annars köper jag mycket grejer till katterna därifrån :). Leksaker främst, men finns även viss sand och viss blötmat (pussy/whiskas) som kan vara ok när bättre mat/sand är tillfälligt slut och man väntar på nästa beställning.
Finns en del mysiga bäddar där också! Och hund-tuggisar.
Har köpt nylonhalvstryp på ÖB, använder dom sällan men halsband kan man inte få för många av. Dåligt med storlekar på dom snyggare dock. Även Hööks har billiga och bra grejer.
Sabina
www.anibaz.blogg.se
öb grejor håller ytterst sällan för oss… antingen är det fejkläder (pappersläder eller vad man ska kalla det) eller så är det för taskigt gjorda spännen (lödda varianten)
Vi använder inte halsbandet annat än till att hålla brickan med telefonnummer så för oss spelar det inte så stor roll om det är hållbart eller inte. Det kan hända att vi sätter kopplet i halsbandet om vi ska gå till bilen eller så, men Skade får inte dra i kopplet så det spelar ingen roll då heller.
#3 Köpte ett sånt koppel för ett par år sedan till min Papillon och koppelhaken gick sönder efter några promenader. Väldigt synd då de är sköna koppel.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Visst är det billigt, men kvaliteten är inte så bra. Samma med Hööks. När det gäller hundsaker har jag märkt att man får det man betalar för.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#9 Jaha vad trist. Den som verkar så "maffig", haken alltså. Men man får väl vad man betalar för också. Mogge drar inte så värst i kopplet (bara vid tillfällen han blir ivrig och ser någon/något han känner el så) så vårat har hållt. Har hunnit med många promenader 
#11 Jo det tyckte jag också.
Skönt att era koppel har hållit så pass bra!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#2 Nej precis ;) Det största halsbandet jag hittat var 55-60 cm men förlitet för våran. Hittat någon sele som passar däremot, koppel och då tuggsaker :)
#7 Kanske du som har haft otur? Jag har aldrig varit med om någonting sånt.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag vill dit och köpa hundgodis, leksaker och sen titta lite :-D #3 det där kopplet är extremt skönt! Men det är inget koppel för dragandes hundar! Ronjas gick sönder när hon flög fram till hennes favorit kompis, själva materialet vid haken alltså. Har man en icke dragandes hund håller den ett par år! Ludde drog ingenting och den höll i 4 år :-) vill köpa en sådan, nu när Ronja blivit bättre.
#14 Mmm riktigt skönt. Känns bra i handen också. Då håller våra i många år ;-)
Va roligt med så många svar! :D
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
På hööks finns ett super snyggt halsband för bara 39:- . Så värt pengarna!
http://www.hooks.se/product.aspx?productid=043012&deptid=1150&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Jag blev paff igår när jag hittade ett halsband som jag tidigare kollat ut som kostade dryga halva priset! Ett halsband från Envy för 59:- köptes på "My One" då blev jag glad!
Tradera! Massa fina och bra kläder till nakenhunden :)
#13 ja det verkar som så :-(
Jag köper dock väldigt mycket ifrån Ebay och tradera numera ;)