O.T Godmorgon 3/6
Så har man varit vaken snart 3o minuter. Hundarna är rastade och jag har precis inget att göra.
Så det blev att parkera sig vid datorn med ett glas cola.
DAGS ATT VAKNAAAAAA ALLA ANDRA!!!! 

Jag är vaken. Har varit lääänge. Men nu ska jag ut och snickra på gården och glömma att jag har ont :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Godmorgon =D

Godmorgon!!!
Hallå. Klockan är ju mitt på dan. Latmask 
gick upp för en timma sen ju =D snart dax för frukost =)

Åt precis middag. Hur mätt som helst.
Mellanlandar här innan jag ska ut och klippa gräset
middag d va värst va duttig du e =) klippa gräs.. d luktar såå gott =D

Nja, är mer så att jag är rädd att gå vilse i trädgården om jag inte klipper det snart
Godmorgon. ^^ Sitter och borstar tänderna, ska snart åka till mormor och morfar och äta. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

"Godmorgon" på dig!

Haha var ute på cruisingen igår så vi var inte hemma föräns vid 3 tiden inatt, så nu först har vi käkat frukost och slagit mej ner här
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#7 haha då e d bäst att klippa gräset nu då. annars skaffar du dig en ko som kan gå o beta så slipper du klippa o d blir gödslat på samma gång =D

JAA! Varför har jag inte tänkt på det.
En kossa ska jag skriva ner på inköpslistan
haha när ni sen åker o handlar så står d Ko på handlingslistan, undra vart man hittar en sån i affären =D
god "morgon" ;) har varit vaken länge men försökte låta bli att slå på datorn.. man fastnar ju så lätt på en viss sida.. ;P
har iaf hunnit en sväng ner till sjön så hundarna har fått bada och sen har jag busat med både hundarna och kaninen i solen :) och efter det blev det mer bus med en hundkompis. ni må tro att dom är trötta nu! drygt 20grader ute och stekande sol
hahah.. kossor har du i köttdisken:O
fast måste säga att jag rekomenderar får mera.. dom är snabbare med att äta gräs.. annars kan de ta sin lilla tid. Skaffa sex får.. så får dom gå på led och käka.. så är de klart efter några timmar;)
ehh.. aah godmorgon föresten. har vart uppe några timmar nu. men var ute och sola lite med ecko fjärt.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Gokväll får väl jag säga, jag har ju varit i glad huddik i helgen och inte kunnat varit här hos er ;) Men det har nog inte blivit nått vid datorn iaf, solen är ju liksom här så nu gäller det att ta vara på dom stunderna =)
ja just ja Huddik va d =P
vem är de?? 
haha men Lis2 då =P
*grrrr*
malinfjärt! *HA*
hahahah =P knasen =D
Hahaha ni är knäppa….det tyckte min syster om dig Malin =D
blööö!!! malliga malin!!!:P
tyckte hon ja va knäpp?? har du pratat om mig =D haha..
malliga malin d börjar bättre sig Lisette, fast inte lika bra som lis2 än =P hahaha
tsss.. marulken malin?:O som slämar ner kudden när hon sover? där var jag väl vass.. va?:P
Japp jag satt och och pratade om er alla här inne…hon skrattade åt oss sjukproppar *fnys* och där var jag inräknad också ;)
hahaha marulk.. hoppas ja inte ser ut som en bara =D hahaha..
hum.. men jag kan inte vart medräknad? för ja är inte knäpp.. jag är smaaaart *säger jag lespande*
hihi.. jag vet inte hur en marulk ser ut? men tycker inte du ser ut som en fisk? hihi.. du är ju en bumbibjörn?:P
japp en sån som lyser =D
jaaa han e så söt.. o den andra lilla plutten e du då =D
haha.. med värsta luggen! ska jag skaffa sån kanske?:P
haha jaa du som va så söt i lugg =)
Ja det kan du göra..du ville ju ha en ny frisyr *ASG*
ja sån lugg ska du ha, skit snyggt på dig…
Det passade du jättebra i…