Hahaha det verkar som om det bara är du och jag som är nattugglor i natt…annars brukar det krylla av folk här =) När jag började vara här ute så satt vi ju till 2-3 på nätterna =D
ja va har hänt med folket?? har alla blivit töntar:P
hehe det vete 17..eller så är dom ute på msn hela högen ;)
ja men varför inte bara ute här!! har du de flestas msn eller=
Jag är också vaken. Sitter och dricker mitt gröna te och försöker intala mig att jag är trött.. men icke då. 
Det är såå trökigt när alla ligger och sover.. man kan ju inte göra nåt alls. Inte lyssna på musik, inte dammsuga, inte göra nåt alls som låter.. *nervvrak*
Jag är oxå vaken, men tänkte gå och knoppa nu !
Stackars Ninja håller du på att bli ett nervvrak…det låter ju inte bra ;) Men jag ska försöka sitta uppe en liten stund till och hålla er sällskap 
Natti natt Kristina :)
Natti natti!
#7 Ja jag vet.. det är synd om mig! Helt ensam och uttråkad. *suck* säg inte att jag måste gå och lägga mig jag också enbart pga brist på saker att göra.. :O
Jaaag är vaken :)
jag är med vaken.. undra varför? har inget jobb idag och börjar ju inte fören fyra annars ändå.. hum. ajja. Elias var dålig med sista varvet, så jag får bli lidande och gå ut med ecko SÅHÄR TIDIGT:O usch! var likabra att få i sig nått att äta då me:P
så GODMORGON allesammans!:)
Godmorgon… jag hade ingen dator att sitta vid igår kväll därför jag va borta.. men nu e jag tilbax =)
Jag har faktiskt struntat i HiF några dagar, ni får ursäkta. Men jag finns ju alltid på msn om ni vill tjata in mig. :)
Gokväll era svikare…och vart är restan av alla nattsuddare 
Nu har jag hittat hit också. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Vart var du inatt då? Vi saknade dig =)

Jag är här också. 
Jag sov nog..
Eller befann mig i sängen i alla fall.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
inatt blir d nog inte så mycke hif heller, e trött redan nu… =)
tråkmåns!!kanske du borde byta plats med Lotta..så lotta kan bli snoris.:D
Jaha. Jaa, jag ska väl sälla mig till nattugglorna då. Precis som förr.
Fast det är väl inte så himla bra att sitta här halva natten och sen komma som en trasa till jobbet. De kan ju tro att jag haft något fuffens för mig. 
haha men jag e ju trött o ska upp tidigt o städa imorgon.. annars kan du o Hugo komma o hjälpa mig o städa hahaha
haha ja vintisen dom kan ju börja undra då. =) hehe
(kallar dig vintisen, för d e ja van vid =))
malin.a: Japp kalla mig Vintisen, det går så bra! 
malin- ja men va e de du ska städa då? Bor du såååå stort;)vi kan ah hugo som golvmop:S
Hehe, min Sheltie kan vara dammsugare. Han är omättlig, äter allt.
Hehehe stackars jyckar…men okay ta Skorpan så blir det fler moppar att använda då går det mycket snabbare och ni kan sova lite längre imorgon =) Bra idé va?
Lotta: Superbra idé! Ju fler hundar, desto renare hus. Lillisen brukar nämligen vara framme och "roffa åt sig" direkt något ramlar på golvet. Han hittar minsta smula, så han är en perfekt "dammsugare".:-D
hahahha just de;)
Skorpan och Hugu kan vi gnussa mot min soffa…då blir dom riktigt statiska så vi kan använda dom till damm-moppar också ;)
Gonatt! Ögonen går i kors nu… zzzzzzzz
--Freja
hahaha.. men Ltta… vem vill tvätta dem sen då:D

jag har vänt på dygnet totalt, somnar 7-8 på morgonen och vaknar sen 10 på morgonen med.
Godnatt, zeretki-Freja, sov sött! (hehe, kände ju inte igen dej, när du býtt nick o blev något förvirrad ett tag, mer än vanligt alltså ;.D)
Natti natt Freja.
Vi kan väl höra med nån som har stor hund om dom kan göra ren dom åt oss *ASG
haha jag har bara en etta men tänkte att det är trevligt med lite sällskap.. hahaha neee inte ska vi använda lille Hugo som golvmopp… =)
Meee Malin självklart ska vi använda Hugo och Skorpan till moppar, dom tycker det är döhäftigt att bli statiska 
hahaha jaha men inte blir dom statiska om dom blir dränkta i vatten… =D
dem som äääääälskar att bada:D
ha måste berötta om en nördig sak!! vi har en rätt så stor gård kan man säga.. och när vi passerat halva gården och ska gå ut från porten så vägrar hugo gå.. för han e "rädd" för de mörka stengolven… i början är de nämligen annn färg på "stenarna" så ja måste lyfta upp honom å då så pussar han mej…
*ASG* Den där han är ju värre en Skorpan…hon går inte i vattenpölar men det gör ju inte Hugo heller, så det måste ju innbära att tikar är lite smartare en hannar ;)
hhhahah.. han e så nördig va…han sätter sig på rumpan å vägrar gå.. han tvärnitar när vi ska in i porten med för då kommer de äckliga skuggade sten golvet igen:P
Hahaha jag tror jag tvärdör…han är ju sansöst feg…värre en Skorpan ;) Snacka om vakthundar =D
haha hörudu lotta.. hugo är en mätkig superhjäte.. när han inte har på sig dräkten blir han feg men annars så!!
Hehe det tänkte jag inte på …säg förlåt åt honom från mig ;)
han pussad mej på ögat nu så du e nog förlåten;)
Vilken tur jag har…annars hade det blivit illa för mig :) Skorpan hade aldrig förlåtit mig;)
Jag är vaken nu.. den enda i världen känns det som, förutom en vän på msn… >.<
Och så börjar det bli ljust ute.. Horisonten börjar bli läckert aprikos-rosafärgad. Det är snart morgon och dags att gå upp! *suck* jag vill ju bli utvilad i helgen, ska ju ut på äventyr på måndag..
ohh vilka härliga bilder.. =)
Fina bilder! :D
Tack :) bilderna är väl inte så ruskans bra, men det är underbart i verkligheten! :D älskar att bo på landet. :P
Åhhh vad fint….en sån där morgon som man skulle gå ut på en stilla morgonprommis =))

Jag är vaken NUUU och har varit det i 2 timmar.
Borde vara olagligt att vakna vid 05 på en söndagsmorgon.
Fast hundarna blev ju glada som fick komma ut så tidigt *L*
godmorgon =)

#54 Hörru latmask. Det är ju inte morgon nu :)
när man kliver upp är det morgon ju… =)

Nä, när man går upp är man nyvaken ;)
ja nyvaken o man säger godmorgon, då måste d va morgon =P

Då är det natt nu bara för att jag säger -God natt! 
bara om du ska gå o lägga dig för natten =P

Äh!
hur va d me vem som skulle ha sista ordet =P

*fnyser*
fnys du bara.. =P haha
Gokväll surrhönor…..det är väl aldrig så att ni håller uppe tempot för att ligga längst upp på listan, har inte ni annat att göra som att vara ute i solen????
men nu är inte solen framme mer:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
solen är framme här :) norrland är bäst
nee solen har gått ner nu =P
nee fortfarande ljust.. men den är botta.. bakom moln eller nått.. så långt ner nu.. så den syns inte
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
här e den nere nu…
här e den nere nu…

Här har solen slutat gå ner nu så det är ljust dygnetrunt
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#72 då e d bra o ha persienner =D

Jepp hade vart svårt å sova annars + att vi bor på bottenvåningen så utan persienner hade vem som hellst kunnat se rakt in i sovrummet
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
buhu, jag kan fortfarande inte sova. :( snart inte ens någon idé att jag går och lägger mig, ska ju ändå upp igen om några timmar. nog för att jag jag har sovmorgon fram till lunch, men ändå.
Men herre min je…du lär väl sova på nätterna, det är ju inte bra att sova så där lite ;)