Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 672 ggr
AnneN
0

O.T. Godmorgon 4/6

Vakna av sambons väckare kl 6 och blev pigg trots mindre än 4 timmars sömn. Det är sommar nu för jag har blekt håret så jag är superblond, köpt nya shorts oc det är 17 grader i skuggan! Skrattande

Hoppas alla får en helt underbar dag och en trevlig sommar.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Faxlin
0

Bild på det blekta håret vill vi se :-)

God morgon på er. Här är man också i full fart. Eller okej, det var fel. Men jag är vaken och pigg för min ålder. ;-)

Solen skiner redan och man börjar känna att dagen kommer bli riktigt varm. Så det blir nog en ute dag i dag med. ;-)

Hoppas ni också får en riktigt bra dag.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

lill-jarven
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Blev väckt i morse av en kompis (kring 06.20) men lyckades somna om :D Solen skiner och det är kring 20 grader i skuggan! :D Nu ska kaninen ut i uteburen och hundarna ut på morgonrastning, brukar gå till en äng där dom får röjja av sig eller ner till sjön :D Det gillas

Vattnadal
0

Jag sov ca 11 timmar inatt. Fysiskt och psykiskt slut efter helgen. Trots feber tog jag mig till Sthlm. Gick sista delen av Hund3, och är sjukt nöjd. Helgen ägnades mest åt berikning, och jag tror jag ska försöka knåpa ihop någon atrikel om det, främst till "polarhunden" men jag kanske kan få prova den här först, för att se om folk förstår vad jag menar…

Har lite feber, snorar en del och ska försöka ta det lugnt. Kanske jag lägger nåt blodspår, så att Raksha, Vidar och Piro får jobba lite i alla fall. Kan ju fuska och ta bilen ut i skogen både när jag lägger dem och när de ska gå dem…

Nu ska jag göra lite nytta ändå, karparna behöver få vattnet bytt. Blev lite kluven till att flytta ut dem nu, för dammen är fylld av paddyngel…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Malin-A
0

Godmorgon, jag skulle gått upp tidigt men va så trött så jag somnade om ist.. =)

idag är det varmt o skönt men lite mulet, ska ut me Lusse snart.. =)

lill-jarven
0

Skönt med sovmorgon ju :D Och nu är det sommar, då ska man lyxa till det lite. Usch får reda på om jag har klarat min kemitenta eller inte idag :S Klarade jag den så har jag sommarlov! Så man håller ju tummarna.

Hundarna var sega idag, vi gick till ängen men dom ville bara sola ^^ Knas-Indra som är nästintill helsvart lägger sig i solen och kan ligga där hur länge som helst! Ser lite ut som ett kadaver på savannen xD Hon har en grymt stor bröstkorg så hon ser väldigt mager ut när hon ligger på sidan. Och dessutom ligger tungan såklart utanför munnen, haha, vilken syn.

Nu försöker jag komma på nåt kul att göra.. borde eg städa köket. suck

gejsa
0

#3# Kan du inte vänta med att sätta ut dom då? För då lär väl fiskarna äta upp grodynglena annars. Stackarna. Det går väl fort för dom att växa eller gör det inte det? Har ingen aning om det faktist.

Vattnadal
0

Självklart kommer inte karparna att få äta upp dem. Antingen får de vänta, trots att deras utevistelse blir kort nog, eller så får jag mecka lite så att ynglen får en annan fristad…

Är glad att paddorna som hälsar på gillar vår damm så skarpt att den duger som barnkammare!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

gejsa
0

#7# Skönt att höra. *ler*

Lotta
0

Hahaha vad ni fick sova länge då…själv vart jag väckt av att min pappa var uppe före tuppen kl.4 i morse eller ska jag säga natt =) Jag somnade om ute i solstolen på förmiddagen för då var jag j-la trött kan jag ju lugnt säga. Idag har det varit sanslöst varmt här i gävle…med andra ord en otroligt härlig dag =)