Vilken hund väljer du?
Hejsan tänkte att vi kunde göra en liten lek. Alla låtsats att de inte har någon hund. Och så får man en chans att välja en hund här på Hundar i fokus (vi får inte välja våra egna) Och vi väljer endast efter utseende. Tänkte att de kunde vara en liten rolig lek. Så alltså bara efter utseende bryr er inte om hur hunden är i mentalitet osv.Ni kan ju även lägga upp en bild på hunden ni valt om ni får för personen som äger bilden.Skriv gärna rasen och vart hunden kommer ifrån om ni vill! Okej då kör vi igång
Jag skulle valt Tåss en australian shepherd hane!
Tycker han har vacker päls färg och ögon.
Vilken väljer du?
Jag skulle välja Changrila's (Hoppas jag tänker rätt nu!), en saluki-tik! Tycker att hon är så fruktansvärt vacker och verkar så härlig! :D
Skulle heller inte ha några problem med att ta Segra - schäfervalpen (ungunden?) :)
Eller Noa-Nisse's Klenod!
(Hundsjuk? …Nejdå… xD)
Men i första hand då Changrila's :)
Jag skulle valt Fjordell's Jacksson (amstaff), Noa-Nisse's klenod (grand danois) eller/och EmelieKelly's Kelly (stabyhoun) 
Jag tycker att dom tre hundarna är helt otroligt vackra.
Skulle velat ha Ronja06's Yim, utan tvekan! Han är så otroligt vacker! 
En söt liten pomeranian hona skulle jag vilja ha (älskar små hundar)
Ska skaffa en när jag blir stor el äldre, om min alergi blir bätre!
Bild tagen ifrån:http://annatjernstroms.blogg.se/2010/october/omfg-varldens-sotaste-hund.html
Jag hade valt SyntHares Hugo. Han är så snygg!
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Då jag tycker om flera personer väldigt mycket här inne men måste välja någons hund så är det Maja2 som har ett gäng hundar som ni kanske vet :) Men av dessa är det Kelly jag hade valt av hennes 4a hundar. Sen har vi ju Linak med sina söta hundar o eftersom jag tror nu att hon har en med krut i som heter Sigge så väljer jag honom oxå. Jag väljer lite som tror är roliga hundar
Sen anser jag att många har fina hundar vågar någ påstå iaf att alla har fina hundar men iaf dessa tycker jag sticker ut lite 
Måste lägga till Maja2s Sally (tror jag hon heter), hon är också grymt vacker! 
Japp, NinniH's båda staffar är helt underbara men skulle jag välja föredrar jag ändå Evi och hennes färg!
Hade valt Cassii's Lexie, helt klart :)
Charlotta-Bs Max såklart :) Han är en bedlington terrier, dvs superfin ;) han verkar dessutom väldigt härlig.
Jag skulle ta utan att tveka Noa-Nisse's Klenod. Klenod är en av det finast GD's jag har sett!
_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_
IsabelleA's Ben är ju galet fin och sen håller jag med er andra och säger Noa-Nisse's Klenod. 
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com
Chilli10's Amstaff Prince
en riktig snygging
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Jag skulle ha valt Tåss. Även fast jag inte är så förtjust i Aussie.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Putt!
Sabina
www.anibaz.blogg.se
SyntHares hund Hugo! Vet inte vad han är för ras, hehe, men har är så sjukt vacker så man tappar andan!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Kan inte bara välja en så jag väljer tre. ;) NinniH's staffe Grim, Maliiin's boerboel Heffa eller Changrila's saluki Whahida. :)
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Måste lägga till ännu en hund (a) ronon-m's indra :*
Chilli10's Chilli eller Noa-Nisses Klenod. Eller Vargafrosts Gerpla (http://spetsarochurhundar.ifokus.se/discussions/4f9ff559d4ebea77db000a91-gerpla-islandsk-farhund) Ah det här var svårt :S xD

Jag skulle ha valt våran egen hund Alice endå ^^
Hade valt Workingdogs´s Lexi 
Jag skulle helt klart valt Wolverinas hund Etsa. Jag är förälskad i HHs och att Etsa är en förbaskat snygg HH är valet en självklarthet :D
Medarbetare på brukshundraser.
NinniH's staffe Evi 
Får man ta två? Amela87's Ruby .. 
Dååå skulle jag valt Qepta's Izor eller Kitten86's River 
Mvh Linda! :)
www.valldes.bloggplatsen.se
Ahlbergaren's Evald :D