Metall i hundmat!
Hittade metall i hundmaten idag!
Läs mer, och se bild här!
Någon som vet var jag kan vända mig för att få detta uppmärksammat av tillverkarna?
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Oj, inte alls bra… Tur att du såg det!
På http://www.vomoghundemat.se finns kontaktuppgifter, både mejl och telefonnummer.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vänd dig direkt till tillverkarna.
Självklart trist, men det kan hända även dom bästa att något går fel.
Samma foder som min äldsta får… Kommer nog kolla lite mer noggrannt på korven nu framöver innan jag skär upp den!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13

Jag hittade en metallbit i VoH-maten för typ en vecka sedan. Mailade företaget på en gång. Har fått svar och lovad ersättning. Jag hade hunnit ge maten till min hund, men tack o lov så låg metallbiten kvar i skålen efteråt. I och med att den är vass så vill jag inte ens tänka på vad som hade kunnat hända ifall min glupska hund ätit upp den.
Vilken sorts mat ger du? Jag ger Valp-varianten.
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

4 oj vilken tur att metalbiten var kvar är du helt 100 på att hunden inte fick i sig någon bit jag hade gått på nålar ett tag :S
TS vänd dig till tillverkaren för upplysa dom om detta. Hua tur jag kollar maten för ger ju samma här oxå
Har mailat dem nu, och hoppas på svar imorgon!!
#4 jag ger kyckling, valp, sprint och standard. Just denna var av Pet Exclusive, men mina hundar är inte så förtjust i den så den kommer inte att köpas hem längre.
Vad fick du för ersättning?

Jag blev lovad sex st nya korvar, har dock inte hunnit hämta ut dom än.
Fick svar nu idag.
De blev väldigt tacksamma för att jag sade till, och de lovade att kolla de magneter som kollar fodret innan förpackning.
Även jag blev lovad foder som ersättning, vilket jag tycker är bra, eftersom jag trots allt vill fortsätta med detta foder.
Deras mottagande är superbra, så trots dessa misstag från deras sida, så tycker jag att de är väldigt trevliga och samarbetsvilliga :)
Trist! Men alla kan begå fel.
Såg att en skrivit att man ska gå ut i tidningen. Det tycker jag är lite väl halshuggning när de ändå bryr sig och ber om ursäkt.
Tur att vovven inte hann äta 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Ja, jag tycker att man först och främst ska höra av sig till tillverkarna, och beroende på hur de ställer sig till problemet så kan man ju se vad man ska göra sen.
Hade de tex varit otrevliga, sagt att det inte var deras fel eller vägrat ge ersättning hade jag nog gått med det till tidning, men så varinte fallet :)
Nej, precis. Tur att de är positivt inställda och de är ju också människor 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus