hundoverall säljes
hej
jag säljer min nya svarta hundoverall för 180 kr ordpris 239.
denna finns i kungälv i västra götalöand storlek 40 min hund pia har aldrig andvänt men nu är den för liten för henne lappen och det sitter kvar och den är designad av dogman.
den kostar bara 180 kr det är en regntät overall som hunden kan andvända om det regnar eller om dte blåser melja mig via pm eller sktiv ett inlägg.

putt
putt
putt
priset är sänkt till 170 kr
Om du har facebook så skulle du kunna annonsera där också! Som ett tips bara 
Kan du mäta hur lång den är över ryggen letar lie smått efter en overall till Enja 
#8 40 cm skulle jag tro :)
9 det är inte säkert köpte 40 till Enja o den var inte 40 cm utan 37 cm rygg men sen var det halsbit på 3 cm. 
över ryggen så är den 43 typ men man han dra åt i halsen och runt magen om man vill
putt
12 vad då putt? Du skicka ju pm till mig o sa den var såld för 700kr? Hur ska du ha det?
Prova på chinesecrested.ifokus.se om den är kvar
TS skicka pm till mig o fråga iaf jag var intreserad skulle mäta hunden o sen fick jag pm rätt så snabbt att den var såld så frågan är väl om den är såld eller inte verkar helt knäppt att man säger den är såld för 700kr o sen puttar sin egna tråd 
Skulle gissa på att TS är ett troll.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
den är ej såld jag råkade sicka fel igår föratt jag hade en bur till salu för 700 kr så då råkade jag sicka till fel person så förlåt
17 okej.
men är du intersserad av att köpa den
19 Nej. Hoppas den får annan lycklig ägare den är för står för mina hundar.
ok
Om den inte passar, kan du inte gå tillbaks till affären och byta till en passande storlek?
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
det är för sent jag köpte den i höstas