OT - Gilla bildinlägg?
Om någon tillexempel lägger upp en bild i en tråd, t.ex i en bildtråd, varför gillar du då bilden? För att hunden är fin, bra kvalité på bilden eller för att du känner personen, eller sitter du bara och gillar alla bilder i hela tråden för att du har lust? Eller tvärtom, du kanske aldrig gillar inlägget bara pga bilden? 
Själv gillar jag bara bildinläggen om bilden är bra. Dvs inte suddig, osv. Sedan kan jag i enstaka kommentera andra bilder istället, typ "Åh vad söt hund" men jag gillar inte inlägget om jag inte gillar bilden. =)
Hur gör du?
Jag gillar bildinlägg av massa olika anledningar! Det kan vara för att bilden var bra kvalitétsmässigt eller bara för att hunden var fin/gjorde något häftigt. Ibland gillar jag också för att vara snäll, om det t.ex. är 10 bilder och det finns en bild som inte har några gillningar alls - då gillar jag alltid den!
Men oftast så gillar jag nog ändå för att hunden var söt/gjorde något häftigt 
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
"Gillar" fina hundar och fina bilder 
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Rasen,kvaliteten och ev rolig bild..
Jag "giller" bildinlägget om jag gillar bilden typ :P
Mvh Jenna
Säger som #4.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
Rolig fråga! Jag gillar för att jag tycker hunden är fin och ibland sitter jag och gillar alla bilder i hela tråden bara för att
. Ni kan tex titta i rasgrupp 9 bildtråden, där har jag gillat alla utom mina egna så de är endast mina bilder som ingen har gillat
.
#6 Ska genast in och gilla dina bilder så du inte känner dig utanför! ;)
Mvh Jenna
Beror helt och hållet på :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6-7 Haha tror du det själv eller, vi är ju konkurrenter! Dina bilder är de sista jag skulle "gilla" av medömkan 
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
.
.
Folk har bara helt enkelt glömt bort att man kan "gilla", snart kommer alla ha gillat mina bilder!