Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 900 ggr
DinJejja
1

Ibland är dom underbara...

Måste få klaga lite..

Till och börja med så har jag nyss köpt ny bäddmadrass pga att jag råkade krympa den gammla när jag tvättade den för min hund kissat på den.

Så det var ju bara köpa ny nu när lönen kom.

Idag när jag kommer hem så har hunden varit hemma själv i 3 timmar. Vilket han klarar bra.

Men den nya bäddmadrassen hade inte klarat det lika bra.. 
I vanliga fall brukar jag ha dra på lakan men nu var alla smutsiga så fick bädda med ett vanligt. och nu är det så att jag har ett litet murmeldjur till hund så han hade givetvis bökat upp det och hittat dragkedjan på den nya bäddmadrassen.

Dragkedjan är ett minne blott och skumgummit innuti har nu fått en ny form..

Ibland är dom verkligen billiga

Fridaaaa
0

Hmm känner igen det där.
Min pojkväns madrass fick sig ett snyggt hål mitt i madrassen tack vara våran hund, och hon är med van att vara själv och klarar det bra. Förmodligen grävt, så man såg fjädrarna i madrassen, lagom glad :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

DinJejja
0

#1 Urk sånt är så segt! Som tur är var det bara bäddmadrassen och inte själva resårmadrassen.

Fridaaaa
0

#2 Ja verkligen!
Ja bäddmadrassen är ju bättre. Vi köpte en bäddmadrass och lade över, för en  ny resårmadrass kostar ju en del :/ Tur att hållet dock inte blev så stort

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jenna_Nord
0

Neej vad tråkigt! Lider med dig! Skrikandes

När min amstaff var valp så var annons på blocket inte långt borta ibland asså, haha Tungan ute

Mvh Jenna

Maja2
0

å gud, jag har haft tur. Det enda mina tre hundar tuggat sönder, är att när jag fick hem min första hund, från portugal, åt hon upp sitt läderkoppel … efter det har inget tuggats på överhuvudtaget

dundeer
0

På den fronten har jag haft tur! De enda jag har behövt köpa nytt är Laddare… :p

DinJejja
0

#4 haha nä ibland så är dom verkligen billiga :P

#5 o 6 Detta är första gången hade tuggat sönder något :P Eller ja han hade tygbur när jag hämtde honom och den dragkedjan tuggade han med sönder. Annars håller han sig till sina saker. :)

Anibaz
1

Mina är helt underbara på det sättet, tuggar inte på något förutom deras ben och tuggisar. Tiken är dock en jävel på att sno bröd som ligger på diskbänken, men det är ju lätt att återgärda Flört