Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1653 ggr
dramanda1
0

min hund pia

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

min hund pia

Adalissa
0

Mycket söt! Vad är det för ras/raser och ålder?

/Ada
-----------------
Hemma hos mig bor två marsvin, två katter och en massa dammråttor
Blogg: http://blogg.vk.se/camilla

dramanda1
0

hon är tibetansk och snart 10 mån

LLLINN
0

Vad fin Glad

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

dramanda1
0

tack

dramanda1
0

jag säljer hund tillbehör

LLLINN
0

#5 Varför skriver du det här Förvånad

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

LinaK
3

#5 Men nu får du sluta. Du har en tråd där du säljer dina grejer. Det räcker.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

dramanda1
0

jag tråde att man fick skriva hur mycket man ville på denna hemsidan då är det inte värt att ha en sån hära hemsida då och du bestämmer inte över mig

Jenniferri
0

#8 hur gammal är du? Bara undrar..

// Hannah

LinaK
14

#8 Nej man får inte skriva hur mycket man vill, anser jag eller någon av dom andra medarbetarna att det går över styr har vi rätt att bestämma om något inlägg ska tas bort. Jag ber dig om en enkel sak att hålla dig till din egna säljestråd. Tänk om alla skulle sälja saker här och skriva i olika trådar att dom säljer saker hit och dit. Detta är främst ett hundforum där man diskuterar om hundar. Vi har valt att tillåta annonsering av varor och tjänster, och därför vill vi att dom som annonserar har lite respekt för våra önskemål och regler. Har du några synpunkter på detta är du välkommen att kontakta mig. Nu tänker jag inte säga till något mer.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Across
1

#9 Har sätt i några trådar att hon är 13 år gammal.

[Forest]
0

Ser inte så mycket det beror på att hon är svart o blir vänd åt skyggsida svårt att få till  svarta/mörka hundar på bild. Men det lilla jag ser ser hon verkligen söt ut :)

Beckibus
0

Va gullig..  Har aldrig sett en svart tibbe.

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Belimas
1

Tibetansk terrier antar jag ? Tänk på att det även finns en ras som heter tibetansk spaniel så att bara skriva tibetansk som ras kan förvirra en del. Söt hund i alla fall.

[Forest]
0

TS är det en Tibetansk terrier eller tibetansk spaniel?

Belimas
1

Jag kan i alla fall säga att det inte är en tibetansk spaniel ;-) Alldeles för långhårig för det.

//Tib. spaniel ägare

dramanda1
0

hon är tibetansk och lhasa apso och hon är lagom med päls

Belimas
1

Det finns fortfarande ingen ras som heter bara tibetansk, det finns tibetansk spaniel och tibetansk terrier.

[Forest]
0

16 mjo jag vet ju att du har tib spaniel men itne ser hon ut som en tib terrier heller ;) Men nu svara ts att det är blandras. Jag gissar på tib spaniel+lhasa apso

Belimas
0

Kan ju ha varit en nedklippt sådan ;-) Men TS vet kanske inte om det är spaniel eller terrier men i och med att det är en blandras så kan de ju se ut lite hur som helst =)

OT
Kanske ska tillägga också en sak till mitt inlägg (#18) att det även finns tibetansk mastiff innan någon påpekar det =) Är dock ytterst tveksam till att det är mastiff inblandat =P så därför nämnde jag inte den tidigare.

[Forest]
0

20 oja du har så rätt :) Grannen fd daghunden är tib terrier nerklippt, och svart.  Vi får enkelt vänta o se vad TS säger :)

Belimas
0

Ja innan kan man ju bara spekulera men pälskvaliten ser i alla fall inte ut att vara från terrier, kan ju iof vara från lhasan eller spanieln då om det är en sådan =)

dramanda1
0

det är en tibetansk spaniel och lhasa apso en blanding du fattar tygligen inte dte eller

Frida B
3

#23 kaxigt lagom…? om du inte skrivit det är det klart att man inte fattar! söt hund btw :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Belimas
7

Hur ska man kunna veta det när du bara skrev ut första halvan av rasnamnet tidigare, vi är knappast tankeläsare. Spydig behöver du inte vara, tål du inte att man kommer med en enkel fråga så behöver du inte bemöda dig med att svara heller.

[Forest]
1

23, håller helt med 25 hur tusan ska vi kunna gissa din hundras om du bara tar med ena halvan av den då det finns flera hundraser som börjar på tibitansk. Sen tar du o tänker på din atittyd kaxighet är inte tilltalande för 5 öre.