Deppiga dagar och hund !
Hej alla!
Idag är det en sån där deppig dag… min kille var lite sur imorse över en liten sak.
Själv tyckte jag att han överagerade… blir ju så tyvärr när en ska gå upp och börja göra iordning sig och den andra kan ligga och sova hur länge somhelst 
Jaja det är en skit sak.. men man blev lite små deppig bara sådär.. och jag saknar verkligen en hund mer och mer.. de startar inga bråk eller något annat… det blir glada över att få mat och kissa och få vara nära en.
Kommer ihåg såna här deppig dagar när Nappe fortfarande levde.. det var så mysigt… man kunde vara deppig i evigheter innan men sen när man gick ut i hallen och såg hans ansikte titta på en, så var det som om inget hade hänt
Man var glad igen och inget kunde förstöra den här dagen typ!
Ååå allt detta tänkade får mig bara att känna ännu mer att jag har valt rätt i att välja hund nu när jag kan göra det! Katt hade inte funkat för mig på det visset helt enkelt.
Känner ni en liknade känsla till era hundar? Att de kan bara göra allt bra igen?
Ja för det mesta i alla fall, om inte jag är på kasst humör och hon har vaknat på "retamattedag" hehe men för det mesta så livar hon upp och gör en glad igen :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Förstår vad du menar. När jag bara har en dålig dag eller är nere av någon anleding brukar jag leta reda på Acke och sen krypa upp brevid han och krama om honom. Jag blir lugn och avslappnad av att vara i hans närhet. :)
Förstår vad du menar, men visst finns det dagar då ens hund kan reta upp en också :) Speciellt då de är valpar/unga. Det är definitivt inte en dans på rosor alltid ;)
#3 haha, så sant ;)
True XD… det har sina upp och ner!
Jag känner likadant, jag kan vara på jätte dåligt humör men hundarna piggar alltid upp! Både dom och ponnyn hittar alltid på något som får mig att bli glad 
MVH
Sofie
Hon är så himla fin!!