Vad har ni gjort idag?
Vad har ni gjort idag?
Med vovvarna.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Jag har varit ute på en 2-timmars promenad i skogen.
Och jag strax bege mig ut för att lägga ett (person)spår. 
Vi mötte en vän och hennes saluki, sedan gick vi några km till en tom fårhage där vi släppte hundarna. De sprang galet mycket och sedan gick vi hem igen. Nu har jag helt klart trötta och glada hundar!
---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm
Varit mest inne. Halvstorm ute nästan hela dagen plus snöat till och från idag. och jag e sjuk så orkar inte gå promenad idag så hon har fått springa av sig på tomten justidag :-)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Idag har vi degat!
Hugo fick följa med till ett par goda vänner till familjen med massor av barn som han älskar jättemycket, så det blev han lite trött av ändå. Fanns ju alltid någon att busa med!
Han har blivit matad med tårta, hämtat påskfjädrar (och halvt ätit upp dom, om inte jag sett det!
), sprungit runt i hela huset och gått runt och pussat precis ALLA! Lille charmör 
Gått en morgonpromenad vid ett jättefint ställe som har joggingspår vid vattnet. Promenerat till en park på eftermiddagen där hundarna fick busa och springa lösa. Kört sök med äldre hunden.
Jag har/ är hos min mormor med en av våra mopsar(malta) vi har tränat gått i byn på promenader (sammanlagt 3h har vi varit ute och dan är inte slut ännu..) men sen har jag kastat ut ett godis spår till min sheltie Iza, min mormors Chihuahua hane Helmer och min Mops Malta.. Så de är helt slut!! Men sen bytte jag och mamma hund så jag fick min brors hund Prillan..! Hon och jag har varit nere på en fotbolls plan och apporterat med en leksak. Så lilla Puggen sover sött efter en 1,5 mils lång promenad med mamma och en massa bus med mig!! Jag tror att hundarna gillar mig;P
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Vi har tränat lite trix innan vi tog bussen till ett större strövområde i närheten. På bussen charmade Trams några tjejer genom att ge dem tassen och blev i sin tur belönad med kex. Han tycker nämligen inte alls att han bantar. Sen blev det en lagom lång promenad och lite lek med frisbee i Rastgården. Blue passade dessutom på att ta sitt första dopp i dammen, sele och allt.
Idag har vi tagit det ovanligt lugnt faktiskt - kan vara skönt det med.
Fick sovmorgon då ingen av hundarna väckte mig förrän kl 9.00
Brukar gå upp 7-7.30 annars, men med morgontrött valp kan man unna sig lite sovmorgon ibland.
Snorhalt ute, då det va halv stöstorm igår med inslag av regn, så vi gled omkring en kort morgontur.
På eftermiddagen en skogstur, men kortare än vanligt - och så lite hjärngympa inomhus. That´s it
Ibland får man vara slö och ta det lugnt och hundarna har inte klagat. Det blir en kortare kvälls promenad senare, men just nu sover krokodilerna gott.
Idag har vi faktiskt inte gjort något alls! Legat i sängen och latat oss under täcket halva dagen. Sen åkte vi hem till min mamma och åt påskmiddag.
Så, nu var spåret gått!
Andra gången, och hon var duktig! 
Nu minns jag dock varför jag vill ha två hundar, byta av, när den ena är tränad, kan man träna den andra. 
Får så fint vänta med att lägga ett nytt imorgon fm.
Idag har det varit en riktig tråk-dag. Vi spårade i eftermiddags och sen har vi "bara" haft påskmiddag här hemma… 
Mvh Linda! :)
www.valldes.bloggplatsen.se
Idag har varit en slappedag! :) Jag och Tyra hade sovmorgon och sen hade jag tvättstuga hela eftermiddagen. Sen tog vi en cykeltur på en timme och nu ligger vi i soffan och myser!
Mvh Jenna
Vi har gått en promenad på 1 mil, och på denna blev det även sammanlagt ca 20 minuter freestyleträning (bl.a. i centrum med störningar runt omkring). På hemvägen stannade vi på en tom (liten) konstgräsplan där vovven fick springa av sig och nu har vi vilat hela kvällen!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Inte gjort nånting speciellt. Varit så trött idag så har sovit länge (Valle också) gått en långpromenad och mest slappat i soffan. Sen kom pappa och syster och Valle blev lika uppspelt och jobbig som vanligt
och nu när dom gått är han lugn igen.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
(utgår från gårdagen då. Dvs. 7:e)
Vi tävlade hela förmiddag och eftermiddagen. Därefter drog vi hemåt från Skåne uppåt Göteborg igen. Fick bensinstopp på motorvägen. Fick promenera ungefär 5km till närmaste bensinstation MED hundarna (ville inte lämna dem i bilen). Mobilen dog givetvis på vägen…
Köpte bensin. Det började snöa. Började mörkna. Paniken och stressen blev starkare. Skyndade mig tillbaka. Då stannade polisen oss. Fick åka polisbil tillbaka till bilen. Därefter 15 mil till göteborg. Och nu äntligen hemma. Galet trött och knappt sovit på tre dygn. Men galet roligt har det varit!
Mvh Emelie 
Har har dagen bara börjat ännu. Så hon har fått frukost plus varit ute och kissat på tomten :) Sedan ska hon bort i hundgården några timmar då vi får besök
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag och Sabina (anibaz) skulle till skogen med hundarna. Men när vi klättrat upp för en jätte brant backe så orkade vi inte mer. Snacka om att inte ha någon kondis. Så vi har mest myst med dem.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#18 Haha hundarna är helt slut iallafall!
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Har promenerat på skaren, samt tränat med hundarna. Med Kelly blev det lite apportering och fritt följ, med Molly blev det lite rallylydnadsmoment, och med Paddy lite fritt följ.