Jag är köpsugen!
åh, typiskt! Nu är jag köpsugen igen… Jag är så sugen på att köpa ett nytt fint halsband till Klenod.
Jag väljer mellan dessa halsbanden. Vilket tycker ni är snyggast?
http://www.zooimporten.se/halsband-buffel-maleco-3570-cm-p-6783-c-177.aspx
http://www.zooimporten.se/halsband-canduro-p-8495-c-177.aspx
http://www.zooimporten.se/halsband-vinto-5070-cm-p-8537-c-177.aspx
Och vilken färg ska man välja till henne?!
Usch, varje månad när jag fått lön så kliar det i fingrarna efter att köpa något till Klenod… Nu har jag varit "duktigt" och inte köpt något onödigt till henne på några månader vilket då betyder att jag bara mååste köpa något nu ju (; haha
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jag tyckte Vinto, sista alternativet, Brunt hade nog varit snyggt! har själv haft en grandis , svart, Och det blir lite tråkigt när halsbandet smälter ihop med hunden. Så brunt säger jag tummen upp för :)
Lycka till att hitta ett halsband till dej å fina Klenod
Charlotta-B
#1, Ja jag håller med dig, brunt har jag funderat mest på =) Snyggt när det sticker ut lite!
första i svart, andra i svart och sista i den där härliga vinröda/ bruna färgen^^ tyckte om alla!
annars om du vill ha fler alternativ så kan jag rekomendera eckers^^
de är väldigt dyra men sååå fina<3
#2 Ja visst! Man vill ju att det ska synas och så man kan visa upp hur snygga dom är =)
Charlotta-B
jag tycker sista alternativet!
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
#4, Ja jag vet vem hon är och Klenod har redan halsband därifrån. Men jag håller med dig, de är verkligen jättefina och hon lägger ner mycket tid på alla sina prudukter. Tack ändå
#5 ja ellerhur :D
#6, just nu lutar det mot det sista, mest p.g.a att det är det bredaste =)
#7 lyckosten som redan har fina halsband därifrån^^
#8 hihih ;D
Röstar på det sista halsbandet! I svart! :)
Sista halsbandet i brunt, Tror att den skulle va finast på Klenod :)
// Hannah
men trode du leta valp 
Haha det där köpsuget och kliandet i fingrarna känner jag igen. Kollar typ varje dag på hundsaker. Köpte nyss ett flexikoppel från Ebay. Fast det är faktiskt ingen onödig sak, behöver faktiskt en sån ;) jobbigt att släpa runt på långlina i skogen.
Röstar också på den sista (vinto). Den var jättesnygg. Kanske blir en sån här också
jag är en riktig sucker för halsband. Skulle kunna ha hur många som helst.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#12 Hihih då hade jag skrivit "jag är valpsugen" ^^ hihi! Fast jag ÄR väldigt valpsugen! Och inte går det över när min granne som är hobbuyppfödare har tre små dvärgpudlar på 7 veckor :( Gaaah!! Tyvärr är det bara tiden som fattas
:( just nu kan jag inte ha tillräckligt semester för att ta hand om en 8 veckors valp. Så jag antar jag får vänta tills jag börjar plugga!
#13 haha! Tur att jag inte är ensam med att vara en sucker för halsband! Halsband är just det jag är mest svag för av alla hundsaker :/ haha
Jag skulle också behöva ett flexi-koppel :P (eller?!) 
Okej jag tror jag har hittat det ultimata halsbandet ^^
Jag tror det blir detta istället för något av de andra :P
http://hundkompanietk9.se/visa_produkt.asp?t=L%E4derhalsband+med+Dekor+och+Strass&id=300&lang=sv
#15 Det var snyggt! Men det var inte så brett?
MVH
Sofie
#14 Haha jo samma här. Speciellt läderhalsband med nitar! Jaa klart du behöver ett flexikoppel ;) är ju bra att ha.
#16, Nä jag vet, och det var inte brunt heller :P Men jag fastnade för det så nu är det beställt (; destu fler anledningar till att köpa ett till senare som är bredare och brunt
#17 hahah jag försöker inbilla mig det också (;
Hoppas bara att det sitter bra med tanke på att där stod att de var små i storlekarna och att man skulle då beställa en storlek större. Klenod har 55 så beställde i strl 60 nu. Man tycker ju att cm brukar vara ett och samma mått överallt. Aja :P
#18 Haha, sant!
MVH
Sofie
Åh, fina Klenod skulle passa i ett rosa halsband tycker jag. Men sen är ju jag svag för rosa saker också ;)
Kommer ihåg när jag skulle köpa ett nytt halsband till min grandis, tog det största som fanns i affären då jag hade glömt att mäta. Det visade sig dock vara för litet så vi fick borra fler hål i det, haha ^^
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
Jag tycker halsbandet i mitten: canduro, i brunt. Snyggt och stilrent! :D
Väldigt bra priser på hemsidan för så snygga halsband! Nu blir jag oxå köpsugen haha xD
Believe you can and you're half way there.
Av de tre första du la upp tyckte jag Canduro var snyggast, men kanske tråkigt om det inte är så brett. Men det du sen beställde var också jättesnyggt.
Det är lite tråkigt ibland att ha en hund med så mycket skinn och päls runt nacken att halsbanden inte syns så bra. Tar jag ett smalt halsband så är det ju just smalt och inte så synligt. Tar jag ett brett halsband ser hon ut som en stoppad korv med alla pälsiga skinnvalkar som blir runt. För hennes del spelar det ingen roll om det är smalt eller brett för vi har bara halsband för att folk ska se att hon inte är en varg om hon skulle råka rymma (ja, folk är så dumma!
) och för att kunna ha en bricka med telefonnummer i det.
Det kommer bli super snyggt! Snyggt halsband på snygg hund = perfekt :) Ska bli spännande att se hur fint det blev när det kommer hem :D
Charlotta-B
#21, haha! Fast du hade ju en hane och de är oftast större :P jag brukar kunna köpa halsband i samma storlek som på en grövre schäfer kanske! Fast som du säger så är rosa en väldigt snygg färg på halsband, speciellt till en tik :D #22 ja ellerhur var det billigt! Jag blev väldigt förvånad :) #23, jag förstår vad du menar! Min kompis akitablandning får samma effekt på breda halsband. Ser ut som att man kväver hunden fast det sitter ganska löst :P Fördel med korthårig hund då ;) #24 :D tack!! Ja klart det kommer bild på det på henne! Antar att det kommer efter helgen :) så man får vänta tåligt tills dess ;)
Passar perfekt på henne!
Klart vattnet inte duger, har en likadan hund här hemma. Fast hon dricker inte ur handfatet som tur är. Men ur vattenslangar och kopplingar till kranar, vattenflaskor och så ;)
MVH
Sofie
#26 Tjusigt! 
#27 Haha ;)
Riktigt snyggt ju!
Sista bilden, haha! Min grannes GD vägrade dricka ur vatten skålen, han skulle verkligen dricka ur handfatet han med! 
Vad fint!! jätte snyggt!
Charlotta-B
Vad snyggt det blev på henne! (Hund nr 2 blir helt klart korthårig!
)
Skade ratar också vattnet i skålen om hon kan, men här gäller ju brunare desto bättre!
Billiga hundhalsband - kolla in rodskade.blogg.se
Snyggt passa henne verkligen bra 
Kanon snyggt på henne! 
Jag är också köpsugen juu! Men jag ska köpa hurrta halvstryp till båda vovvisarna nästa månad :D