Stämmer detta in på dig?
Hehehe
Jag sitter bara och läser lite roliga saker
Min kille säger att jag bara kan tänka på hundar och han känner sig lite svartsjuk på nått som inte är föddt XD…
Jaja nu till saken ;) Tycker du att mer än hälften av detta stämmer in på dig? Jag vet att det stämmer väldigt bra på mig själv ! 
Du vet att du är en hundmänniska när…
- Du har fler hundsängar, tuggleksaker, halsband, koppel, selar och hundburar än du har hundar.
- Du träffar andra människor med hund och minns hundarnas smeknamn efter 30 sekunder, men inte lär dig hundägarens namn förrän du träffat dem 2 eller 3 gånger.
- Du inte tvekar ett ögonblick när det gäller att dela en glasstrut med din hund.
- Dina föräldrar ger upp tanken på barnbarn och börjar tala om dina hundar som "dina ungar" eller "dina barn ". (Bonus: De börjar kalla dem "sina hundbarn".)
- 90 procent av din tid uppkopplad på internet har hundanknytning (du kollar vad för nytt som dyker upp när du skriver in din hunds ras i sökmotorn, läser listor, kollar bilder, ljud och FAQ:s, etc.)
- Du har hundratals bilder av dina hundar på skrivbordet på jobbet, i plånboken och så vidare, men inte ett enda av din familj eller dig själv.
- Ingen vill åka i din bil eftersom de vet att deras kläder kommer att bli täckta av hundhår.
- Du stoppar handen i fickan för att hitta småpengar - och tappar hundgodis och svarta plastpåsar överallt. (Bonus: Du har gjort det här på en finare inrättning.)
- Du har haft långa och ingående diskussioner med dina vänner om bästa sättet att klippa hundens klor, men har inte själv fått manikyr eller pedikyr i hela ditt liv.
- Böcker och filmer är helt förstörda för dig om detaljer med hundanknytning är felaktiga.
- Det bästa på hela dagen är tiden du spenderar med din hund.
- Du ser på urusla filmer bara för att din hunds ras antingen finns i en liten roll eller finns med i en 3-sekunders sekvens över en folksamling.
- Det är hundhår på alla dina kläder, till och med när du just har tvättat dem eller när de kommer direkt från kemtvätten.
- Det första dina vänner, arbetskamrater och ytliga bekanta säger till dig när ni ses är antingen "Hur mår hundarna?" eller "Hur många hundar har du nu?"
- De specialbeställda julkorten av dina egna foton föreställer dina hundar (med eller utan människor).
11 st stämde in på mig, haha
. När jag läste nummer 10 började jag faktiskt skratta rätt ut - jag trodde bara att jag var sån!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Vissa saker stämmer in på mig, dock inget som har med hundhår att glra eftersom att Pelle knappt hårar alls :)
Haha nästan allt!
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
Typ alla stämde in.
Förutom dom med hundhår eftersom våra hundar inte fäller.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
10st rätt. Jag har ju tyvärr ingen bil. Min hund fäller inte så mycket men det är katthår precis överallt. Väldigt sällan jag har hundhår på mig.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Haha klockren ju! Nästan allt stämde ;)
Ja, jättemånga stämde in! 

Runt hälften av punkterna stämde in på mig =)
hahaha grym ;D 10 av 15 möjliga ;D mer eller mindre :D
Det mesta stämde :D dock har hundlivet aldrig hindrat mig från att även skaffa tvåbenta ungar ;)
#10 typiskt tjejer ;)
1 Ja
2Ja
2nej
4 ja
5 ja
6 nja datorn har jag massor o i plånboken men där har jag min man o barn som som första bild vovvarna är bakom dera så de synds inte
7 ne eftersom mina inte fäller
8ja
9ja
10 haha ja vissa
11 ne här kommer min man o barn sen är vi alla 6 o har mystid vid tvin- då är hundarna inräknade 
12 nej
13 nej
14 Nja vissa men jag frågar dom oxå om deras ;)
15 nej julkorten skickas aldrig men jag mailar julhälsningar o nu försöker jag göra påskkort o då är det en på vovvarna o en neotral påskt/julkort till andra. Hundvänner får hundar på sina :P
Stämmer bra in på mig,alla utom 15 och 7 (eftersom jag inte har någon bil) :P
Haha oj, 14/15.. Är de illa xD
Mvh Jenna
10/15 hahaha! Trodde jag var ensam om att ha kompisar som alltid frågar "Hur mår hunden" eller "hur många djur har du nu?" xd