O.T. Vad innehåller det du köper?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Bläääää…fy vad vidrigt, jag som inte ens kan fortsätta äta om jag får ett litet hårstrå i maten *URK*
smaskar på:D
Näääää blääää ;)
varför inte:D ja har inte ens läst artikeln å tänker inte göra de heller.så ja smaskar på;)
Du var smart du….nu behöver jag bara tänka på vad jag läste så mår jag illa ;) Sitter du och käkar mat nu eller? =))
aaah har gjort lasagne!! hugo har me fått lite
haha läste igår, men man vet ju aldrig vad d kan vara, så länge d e gott o man inte blir dålig så smaskar jag på =D
Mmmm lasagn…det stog inte på listan så skicka över en bit till mig också =)
Ähhh jag har säkert glömt det tills i morgon….så så var det med det, volangerna får allt hänga med ett tag till ;)

Tur man inte e kräsen
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
ohh lasagne har ja inte ätit på hundra år, eller kåldolmar.. me lingsonsylt…
ja jag älskar lasagne! varsågoda!
kan du inte skicka en bit =D hehe
snabba på å ta;)
Jag har precis rykt mig en bit…mums så gott *slickar mig runt mun* =)) Tack Malin för kvällsmaten ;)
varsegod tant Lotta…. *morr*
Oj då vart du utan nu…hade jag ingen aning om ;)
äsch. de där spelar väl ingen roll.. de är ju gott?:P eller har ni någonsin ätit en bulle och bara.. "ÅHH nej de smakar människohår och djurhår, hum" neeh de visste jag väl?:P

yäk, nu blev jag ju avskräckt ifrån mat.
Jag smaskar allt på som vanligt!
Du är som mig då Wikström…..jag är bra nog kräsmagad ibland =0

usch!!!
Vet ni vad som finns i jenka tuggummi?!
Ko testiklar :S
Beläääää….och huaaa :/

haha *asg* jag som älskar jenka :(
Pappas kompis älskade varmkorv
och så följde han med sin kompis
till där dom gör den, och han har
aldrig ätit korv mer xD Undra vad
som innehöll där då :S
ja korv är väl gjort av dom allra sista resterna av djuren… de äckligaste. slamsorna så att säga.. och i vissa länder har dom även gristrynen i korv osv
ja i korv mals d ner d mesta =P
I korv kan jag meddela att det är kött och en viss % fett iaf korven som kommer från Solbergs (gubben har jobbat där) Så ät korv…inga gristrynen i den korven inte ;)
haha på skolan när vi gör korv så är det jätte fint kött o inga konstigheter, men man kan ju aldrig veta, fast några gristrynen tror ja inte finns i =)
Hehehe om man lyssnar riktigt noga kanske mankan höra korven nöffa ;)
neeh men de är säkert.. hon som har "du är vad du äter" fast på engelska.. hon visa en av dom vad korv innehöll där.. och de var gristrynen.. inget jag hittar på?:)
Det är förmodligen sånna korvar som inte får heta typ falu-korv här, gubben talade om att är det inte bara kött så får dom inte skriva att det är falu-korv… Jag såg också det där programmet och informerade honom om att ingen korv för min del nå mera…det var då han förklarade det här :)
d e inte så äckligt som man tror, men visst när korven inte är korv utan består utav en sörja som e ljusrosa så ser d inte så aptitligt ut.. =) men sen åker den ju in i tarm o formas som korc o sen ska den in i värmen.. =)