Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 737 ggr
[helenal]
0

tjejer, vad händer ikväll?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Själv har jag varit hemma hela helgen och slappat. men ikväll ska jag på kaninfest:) ska bli jätte skoj!! kanske ses vid fem på morgonen här inne då;) kommer  väll ungefär hemma då.. hehe

AnneN
0

var på klassträff igår så ikväll blir det lugnt

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Malin-A
0

kaninfest?? hmm ingen aning vad som händer, d e ju söndag, så d blir nog bara o slappa =)

[helenal]
0

hehe.. kaninfest är en fest dem på liseberg anordnar, fast festen är på trädgårn.. och nej jag kommer inte ha kanintänder och kaninöron;)

Malin-A
0

hahaha jag trodde att neh ska inte säg d men haha d låter vel kul.. kanske skulle åka upp dit.. =D fast har ju nada pengar…

[helenal]
0

ja kan bjuda dej;) kommer 1500 pers ikväll:D

AnneN
0

hahaha jag trodde det var nån kaninuppfödare lr klubb som hade fest

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Malin-A
0

haha d trodde ja me Biobio =)

jo hade vart as kul men har endel o göra här hemma…

[helenal]
0

haha ok.. i sommar då kan ju alla på HIF komma dit de e varanann söndag..

Malin-A
0

okej.. ja d hade vart kul.. =)

[helenal]
0

haha tror du lotta  epå då;) hon kan låna mitt falskleg på 20 år;)

Malin-A
0

haha ja o Kerstin me, vi får väl låna ut våra leg =D

[helenal]
0

hahahaha… precis… säga att de e 20:P

Malin-A
0

haha japp undra om vakterna går på d… =D

[helenal]
0

nja… de måste ha högklackat:) hade för mej att Lotta va väldigt liten?? å tugga tuggumi:P kanske hittar någon snygg kaninman att ta hem:P

Malin-A
0

haha men jag e också kort så d kan ju gå bra ändå… =D haha ja en kaninman kan ju va gulligt…

[helenal]
0

hahahaha… vundra va deras män sägeR:P

Malin-A
0

dom kommer hem dragandes me en kaninman mitt i natten… dom kan ju alltid va alla tre Hemlis haha

SaraC
0

Jag och Eros har varit ute och busat, så nu ska vi ta igen oss på soffan! Sista avsnittet av OC! :P

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[helenal]
0

Jag e så besviken på min bästa kompis just nu:( Vi har pratat om denna fest i över en vecka, senast igår fick jag ett sms om att åh va kul de ska bli! Men hon ringde mej NU och sa att dem hade blivit bjuda på en förfest och jag tyvärr inte kunde följa me, för hon fick inte ta med sig någon kompis?! Hur kan man göra så..

Jag har fixat dricka, köpt nya kläder, köpt biljett(gett henne pengar till att köpa biljett) så fick jag sms alldels nyss också där hon skrev är du sur på mej? jag vågar inte fråga honom eftersom jag inte känner han så väl, hur ska du göra nu?

Jag svarade: Hur skulle du reagera om det var tvärtom? Nu vet jag iaf vart jag står hos dig… jag skulle aldrig dissa dej för att gå på den förfesten med mina andra vänner om jag visste att inte du kunde komma! Och säga det samma dag också!! Jag ska ha mina hundra kronor tillbaka. Kul att man känner sig så älskad och pririterad!

Tycker ni jag överdriver?

Malin-A
0

ne fy va elakt, ne tycker inte du överdriver, jag hade blivit skit ledsen o besviken.. så gör man inte mot en kompis… =/

[helenal]
0

fick ett till sms nu!!hon skrev: hej igen gumman! jag kanske har en plats åt dig på förfesten, vet strax efter åtta!! Vill du följa med? ja!!! jag älskar dig! pussar

Känns inte helt hundra ändå…:(

Ninja
0

#19 Vilken bästa kompis! :O Sådär gör man ju inte, dissa en vän för en kille man knappt känner.. *arrgh!*
Jag tycker verkligen inte att du överdriver, du måste låta henne veta att du inte accepterar att hon behandlar dig så. Det handlar om ömsesidig respekt, hon respekterade inte er vänskap så nu får hon stå ut med konsekvenserna av det.. 
Var sur med gott samvete!

Jag ska inte göra nåt mer avancerat än att bara vara hemma och gå på långpromenad med Garro så fort vädret blir lite svalare.

[helenal]
0

alltså.. denna killen e hennes andra bästa kompis ex.. så tror nog hon känne rhan rätt bra!!! hon trodde säkert jag skulle vara snäll som alltid och skriva nej det e lugnt, men nu sa jag ifrån ordentligt!!! Förstår bara inte varför jag inte fick komma men nu helt plötsligt "kanske" de finns en plats kvar.. *hmm*

SaraC
0

Är man riktiga vänner så gör man inte så, that´s it! Förklara att du blir ledsen och besviken och förstår hon inte det då så skulle inte jag tycka den vänskapen var mycket att hänga i julgranen..

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[helenal]
0

efter ja skickat de smset så krev hon typ jag älskar dig och jag kanske har en plats till dig.. jag menar vad är så speciellt me den förfesten!!!! Har inte lust att tjata mej till den "platsen" precis

Real
0

jag skulle inte ens VILJA komma med om de var så hon gjorde. Som du säger.. varför skulle de finnas en plats just nu när du väl sa till! ville hon inte ha med dig? otroligt taskigt. jag skulle känna mig som i andrahand.. och vem vill känna så

[helenal]
0

ja precis!! komma in där och alla tittar på en typ som jasså hon kom in… ne fattar bara inte varför jag inte ska komma för henn, rädd att ja ska ta hennes vänner ifrån henne eller? sån e jag absolut inte! Grejjen e att hon har ju inte ens frågat honom hon trodde ja skulle tycka de va helt okej å säga ne men jag stannar hemma, men efterosm jag reagerade tvärtemot va hon trodde så könde hon sig nog lite "rädd" och skreb att hon kanske hade en plats åt mej… sen vid åtta kommer hon skriva att de tyvärr inte gick, fast hon menar på att hon ändå "försökt"

Malin-A
0

ne jag skulle inte heller hänga med om det helt plötsligt gick bra.. ush för sånna falska kompisar.. tur du har oss helena =P hehe skämt o sido, så gör man inte mot en kompis iaf…

[helenal]
0

:( aldrig roligt att få reda på detta efter 14 år tillsammans av v'nskap

Malin-A
0

vänner växer ju inte på träd direkt.. =/

kerstinjoh
0

Vi ska visst på kaninfest i kväll, jag o Lotta!

Leg? Tuggummi? Högklackat?? *Fnys*

Vi behöver inte klä ut oss för att gälla som 20 år. Det är bara att parkera rullisen så att den inte syns.Räcka ut tungan

Malin-A
0

hahaha ja den lär ni parkera långt därifrån =) hehe

[helenal]
0

:( aldrig roligt att få reda på detta efter 14 år tillsammans av v'nskap

Real
0

neeh, vänner växer verkligen inte på träd.. inte ens på buskar:S

Ninja
0

#23 aha, jag tolkade " jag vågar inte fråga honom eftersom jag inte känner han så väl," som att hon inte kände honom så bra..? men jag kanske missuppfattade.

Real
0

jaja.. nu ska jag ut och köra lite frisbegolf med elias och vänner.. ha det bra så länge.. håll ställningarna åt mig:)

Malin-A
0

klart vi håller ställningen.. =D

Alex
0

Hur blev det Helena, var du iväg på festen?

För mig blir det lugnt ikväll i alla fall, kom rätt nyss hem från Göteborg.. Är trött. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lotta
0

Helena jag hoppades att du skippade den där "kompisen" och förfesten…vilken j-vla stil att komma med nått dyligt samma dag. Skulle det där hänt mig så skulle vederbörande inte ringt upp mig något mer överhuvudtaget…och inte hade jag saknat henne heller, så där gör man inte mot en vän som hon gjorde mot dig….

Ja själv har det väl inte hänt nått mer spännande en att vi fortfarande håller på att fixar på baksidan…det blir attans snyggt =) Jag ska visa er när det blir klart ;)

[helenal]
0

jag gick ändå… tänkte att ja ändå hade köpt biljett… men de va inte kul alls på festen heller… usch då… så jag e hemma n

Faxlin
0

Usch då Helena, vilken taskig kompis. Efter 14 år borde det dessutom vara ännu klarare att man inte gör så mot en vän. Låter som om den här vännen har förstört riktigt mycket för sig själv. Detta är något jag inte tycker du ska ta. Man behandlar inte folk så där. Och absolut inte sina vänner.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars