Måste skryta lite!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så glad över Lexies framsteg med slalomet! Kommer leva på det här hela veckan, så glad och så sjukt underbart!!! 
Vad duktig hon är!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#1 Tack så mycket!! 
Va roligt att se på :D Jätte duktigt!
Mvh Jenna
Det förstår jag! Snygg teknik
. Nästan så att jag blir lite sheltiesugen…
#3 Tack vad glad jag blir! 
#4 Tack så jätte mycket, är riktigt glad då detta bara är 6e gången tror jag
Klart du blir haha!

Ser fint ut :) dock kan henne teknik i slalom förbättreas en del!
//Anna Letfors
www.letfors.webb.se
#6 Det rär typ 6e gången vi kör slalom 
Det ser ju jättebra ut
. Vilken metod använde du? När snön smälter (nej, jag är inte tillräckligt ambitiös för att träna agility mitt i vintern) tänkte jag nämligen börja lära Sixten slalomet!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
#8 Har faktiskt kört pekmetoden från början
sen för 1 gångs sen så började jag med target, har även provat alle, men eftersom vi redan hade börjat med slalom så blev hon förvirrad.. 
Så duktiga!
#8 Du kan ju kolla om det finns något ridhus att träna i kanske? :)

Fint! Det enda jag kommer på är att det kanske vore smart att belöna framåt? Hon vill ju hemskt gärna ha kontakt med dig och bromsar upp efter sista porten :) Men för att vara sjätte tillfället är det jättefint!
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Det var ett väldigt fint slalom, men jag kom att tänka på att det krävs nog lite finslip, hon tappar farten och försöker ta kontakt med dig. Det kan vara en fördel om hon inte bromsar in så ni inte förlorar tid. :)
Jaha, det var bara sjätte tillfället :s Och #12 hade skrivit i princip samma sak ;)
#15 guuuuuud så relevant. Gå och var dryg någon annan stans.
Jag är inget proffs på agility direkt men måste bara säga att hon är för söt din lilla Lexie 
- Mvh Emma
#15, inte för att vara taskig? Vad är då syftet med ett sånt inlägg?
#15 Hahahaahhahahaha
Tycker hon är jätteduktig! Om hon fortsätter så kan det bara bli bättre
#15 lägg på en video på din hund då när den springer slomet så får vi se.. Om du inte har ngt skysst att säga så håll tyst!
#15 Var inte "din hund" den där googlebilden du stulit? 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#15 HAHAHAHAHAHHAHAH! Det där gjorde precis min dag! hahahahahha!
Så jävla bäst. Håller med alla andra om att det dels är en otroligt onödig kommentar och att om du ska dryga kan du göra det någon annanstans. Jag vill inte se ett klipp på din hund när den kör slalom för det handlar absolut inte om att vi andra ska titta - jämföra - dömma och utse någon form av vinnare. I mina ögon är min hund bäst, och i Cassi's ögon är hennes hund bäst. Och givetvis är din hund bäst på allt också. Men somsagt, det har inget med tråden att göra!
HAHAHHAH …. herre gud.
Cassi - Gud så mycket bättre det ser ut! Jag tycker absolut inte att du ska köra med någon annan metod nu för risken finns som du säger att hon blir förvirrad.
Jag tycker det ser skit snyggt ut och hon verkar ha fått till ett otroligt fint hindersug! 
15 suck! antar du är bra avis. Bra onödig komentar 
TS Kanon ducktiga är ni , slalomet kommer sitta mer o mer snart det ser vi tydligt.
Härlig o se kul att du bjuder på skryt tycker verkligen att du ska göra det eftersom ni är sååå ducktiga
Har du bara kört slalomträning 6 gånger? otroligt hon går in rätt o avlutar det rätt :) åh jag vart lite avis där men har inte kört slalomträning alls :D helt nybörjarfrasen är vi 
Din "hund" var ju en google bild du tagit och sagt att det var din. Sen inte för att vara taskig kan du gå och vara så dryg på din egna tråd. Jag tycker du ska hålla tyst för denna hund är verkligen duktig för att det är 6e gången som den kör slalom.
Cassii: OTROLIGT duktig hund för att vara 6 e gången! jag tycker att du ska belöna henne ordentligt för denna innsats!
#15 L.0.L..
Iaf, Vad duktiga ni är Cassii! Såg riktigt snyggt ut :)
// Hannah
Tycker verkligen synd om dig som inte har något bättre för dig än att fortsätta hålla på här inne på iFokus. Ta din google-hund och stör någon annan hemsida..
Mvh Jenna
Tack allihopa för alla snälla kommentarer!
Vi har kört denna metod cirka sex gånger, fast med olika pass på en dag
Vi körde dock allé varianten kanske tre gånger, och hon gjorde fel och blev helt förvirrad så då gick vi tillbaka till ett "färdigt" slalom fast haft en target i slutet varje gång. Det där med belöningen håller jag med om! Jag försöker hinna kasta bollen innan hon tittar bakåt, men det känns så svårt. För om jag kastar för tidigt så kommer hon ju hoppa "ut ur" slalomet, har ni något förslag på hur jag ska göra?