OT Frisör
Jag är verkligen i ett stort behov av att gå till frissan, men tror ni jag kommer fram i telefon? Nej, inte det inte. Det tutar antagligen upptaget eller så inget svar. Jag vill inte heller boka tid hos första bästa för jag med min knapra ekonomi har ju endast 1050:- att leva på varje månad.
Ge mig ett råd hur jag ska göra för att se som för förut.
fårga de till brun igen:)
Tyckte du var fin, jag! :D Hade du bott här hade jag kunnat klippa dig för en 50 kr. :)

Helena, det är precis det jag ska. Men jag vill inte riskera att jag blir grönhårig. Så det känns bättre om en frisör gör det.
Freja, när jag hade brunt så tycker jag själv också det.
har du fått tag i ngn än?

Hejsan tränger mig på lite hoppas ingen tycker illa vara….Såg att du bor ganska långt upp….Annars är det inte dumt att ta kontakt med någon skola som har frisörsutbildning…Dom brukar vara glada för att få modeller.Brukar vara billigt

Närmaste frisörskolan är i Övertorneå och det är ett par flera mil ifrån. jag vet inte, just nu känns det som jag rakar av mig allt hår. nä, har inte fått tag i någon frissa som är i min prisklass.

Ja det där med frisör är inte lätt när man lär hitta någon som är billig. Har själv inte varit till frissan på tre år. Djuren går först här liksom.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Äh, ge första bästa person en sax och tvinga denne att klippa? 
Om du inte vill bli grön hårig så ska du ta en färg med lite rött i, då blir det garanterat inte grönt =) Det är bara att fråga tantisen som har kollijoxat med sitt hår i många år =)) Typ en brun nyans med en aning rött i det går jätte-bra jag lovar 
Det är väl inte ofta man blir grön av såna färger man köper i affären? :P Vet jag ingen som nånsin har blivit i alla fall.. En annan sak om man blandar själv. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Min syster vart väldigt grönhårig…och frågar du en frisör så varnar dom för att ta brunt i blekt hår =))

Jag har fått en "akut" tid imorgon vid 5 hos en väns mormor. 250:- för färgning. Och gissa jag blev glad när jag fick veta priset?! FYYYY VAD SKÖNT ATT SLIPPA DET GULA!! Ska lägga in bild imorgon :D Håll tummarna att det blir snyggt
#11 Jasså.. Fattade inte att det var till brunt från blekt. Men då lägger man bara i en röd toning innan eller nåt, så brukar det gå bra. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
de gjorde jag:)