Tavlor på Skade
Jag har en granne i stugan som gillar att fotografera. En dag innan snön kom när Skade var ute och lekte på tomten fotade han henne och jag tyckte att ett par av bilderna blev så fina så jag köpte dem för en billig peng av honom. Nu har jag beställt dem på canvasduk, två tavlor som blir 80*60 cm. Det ska bli en födelsedagspresent till min sambo men eftersom han aldrig skulle få för sig att gå in på det här forumet så vågar jag lägga upp bilderna innan hans födelsedag. Dock har jag beskurit bilderna lite till tavlorna så som jag tyckte blir snyggare men jag lägger upp webbversionerna av bilderna här.
Jag tror att de kommer att bli otroligt vackra på väggen i vårt vardagsrum. Mycket roligare än tavlor med något opersonligt motiv :)
Vad fina bilder! 
Tack så mycket! Eller inte för att jag har så stor del i dem, men jag får tacka fotografen, och Skade för att hon är så söt :)
#4 Ja hon är verkligen söt 
Var beställer man på Canvasduk eller vad det hette?:)
Jättefina bilder dock! :)
#5 & #6 Tack så mycket 
#6 Om man googlar canvas eller canvastavla eller liknande så kommer det upp en massa olika sidor man kan beställa ifrån. Jag beställde ifrån bestcanvas.se Tavlorna i storlek 80*60 kostar 479 kr styck, frakten kostade alltid 129 och så köpte jag två paket med upphängningsanordning för 30 kr styck, så totalt kostade tavlorna ca 1150 kr.
#1 Den bilden var jättefin, gillar färgerna . Kommer bli en fin tavla :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#8 Tack! Jag gillar också färgerna på den. Jag tror att versionen med högre kvalité inte har riktigt lika klargrönt gräs, det ser lite mer naturligt grönt ut. Den högkvalitativa bilden har ju heller ingen signatur på sig.
#9 Okej :) du får fota tavlorna sen när du satt upp dom på väggen
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Det ska jag göra :) Min sambo fyller 12:e februari så efter det kommer de upp.