Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 1284 ggr
Luisa
1

Stoppa djurförsök

Hej!

Botox är ett närv gift. Det räcker med ett glas botox för att döda hela sverige. Djur som inte dör av detta dödas med koldioxid. Vill ni läsa lite mer så klicka på denna länk.

Snälla tänk på alla djur som dör. Det ända ni behöver göra är att klicka på denna länk, skriva ert namn och epost, brevet står redan skrivet sen är det bara att klicka på skicka.

Vi hoppas kunna få forskarna att använda celltester istället för djur!

Varje röst kan göra skillnad! Tänk på alla oskyldiga djur som dör i onödan.

Snälla sprid detta!

[Surina]
0

Fyfan vad hemskt detta är :(

Luisa
0

skönt att veta att folk på iFokus bryr sig :)

Och ja det är riktigt hemskt, oskylldiga djur plågas och dödas helt i onödan då man faktiskt kan använda celltester :(

[Surina]
0

Och sen tycker jag hellre att om man vill vara ''vacker'' på detta sätt kan man väl få riskera sitt eget liv och inte massa andra liv!

Luisa
0

#2 precis! man kan använda celltester men forskare använder hellre stackars djur GråterSkrikandes vi hoppas att vi kan få dem att sluta!

[Surina]
0

5# verkligen!

Alexandra-S
0

Jag såg en dokumentär om detta på tv för ett tag sen, kalla fakta kan det ha varit?
Jag har tänkt mycket på detta efter det och pratat med kompisar om det i skolan och alla har reagerat lika mycket som mig. Jag blir så frustrerad över hur människor kan vara så grymma mot försvarslösa djur. Jag vill verkligen göra någonting åt detta men vet inte vad..

Jag ska definitivt skriva på listan!

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Luisa
0

#6 be dina kompisar att skriva på också!

det är så skönt att få veta att så många på iFokus bryr sig om djur! :D

Alla röster behövs, detta tar bara ett par sekunder och är alldeles gratis, snälla rösta, tänk så många liv vi kan rädda om så många som möjligt röstar!!

[Surina]
0

Har nu skrivit på och spridit på facebook och andra sidor :)

Luisa
0

#8 underbart! :D hoppas folk fortsätter att rösta och sprida!

Loveradio
0

Har skrivit på och skickat!

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Mascott
0

Kan du skriva dom igen här så ska jag hjälpa er att sprida denna info. Hur röstar man och sprida detta på alla ställen då?

elinenglund
0

Gud det är så hemsk :( Men jag har skrivit på och skickat.

Mascott
0

Mm.