Hundar iFokus

Hundar

Etikettbeteende
Läst 997 ggr
russin
0

Min lilla knäppis

Så här kan man göra ibland om man är trött, men inte vill sova. Då letar man reda på en leksam med svans och så leker man karusell

Det gör leksaken mer levandeFlört

amela87
0

Haha va sött! Vad roligt man kan ha som hund Skrattande

Kitten86
0

Hahaha, skön stil! Det gäller att vara påhittig Foten i munnen

Chalin3
0

Gillar att se de andras hundar in action

Är det en australiensk kelpie?

russin
0

#3 nix - det är en liten lancashire heelerGlad en otroligt påhittig och rolig hund. Älskat att träna och lära sig trix mm.

Chalin3
0

Ah ok, det var en helt ny rasför mig. Fårnog kolla lite på den.

LinaK
0

haha vad charmigt Tungan ute

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

russin
0

#5 - heelern är en liten, men väldigt tuff hund. Världens minsta valhund (ko-fösare). Jäkligt kul hund som man kan ha till mycket - snabb som tusan, lättlärd, förig mmSkrattande

malinroth
0

Haha vad söt hon är! Hon är väldigt lik min kusins heeler, dom brukar ju kunna vara väldigt olika till utseendet denna ras så det är lite kul att se :)

InteAlls
0

Din Mini har gjort mig handlöst förälskad i heelers! Ska bli en nästa gång har jag bestämt, lobbar för pojkvännen redan nu, även om det kommer ta en sådär 10 år tills det är dags nästa gång :P

russin
0

#9 HärligtFlört

Hon är min första i den rasen och har fått mig helt fast - så fast att det blir en till alldeles snartFörvånad

[Tess86]
0

Jag skulle också fråga vilken ras det var, hon är ju otroligt söt, men nu har jag fått svar. Är de "lätta" att få tag på i sverige?

russin
0

#11 - jodå, även om det inte föds massor av dom så finns dom i Sverige. Det föds väl runt 100 per årGlad

Dock är färgen black and tan klart vanligare än liver än tanfärgade som min tös är. Min nästa småtting bli en black and tanSkrattande

[Tess86]
0

Ja, jag googlade rasen och kollade på bilder och då var det ju mest bland and tan som kom upp. Jag tycker nog att båda färgerna är lika fina.

[Forest]
0

Vad söt :) Har två heelern på våran kurs de går ofta samma kurser som vi, väldigt roliga aktiva små tuffa hundar. Den ena är grymt duktig på agility o väldigt lydig andra har inte kommit så långt men ser att han snart är duktig han oxå :)

[Nalle-]
0

Haha, vilken sötnos!
Har aldrig träffat en heeler. :)

Misarn
0

haha naw vad söt ^^

Beckibus
0

Men vilken goding!! Min kusin har en heeler men han är 13 år så inte lika aktiv som din! Men vad söt video!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Noa-Nisse
0

Nej vilken sötnos =)

Medarbetare på Hundar.ifokus