O.T. Näääääääjjjjee
Usch vad trist! Hör hur det regnar ute nu.
Vill ju ha värme och sol *suck*
Natti, natti!
Ny vecka, nya tag

här regnar det också, så länge regnet håller sig till nätterna så e d ok.. men inte på dan… natti natti ska också hoppa i säng.. =)
Här e värdens blåsoväder, rena orkanvindarna, men soligt å fint har det varit hela dagen. Men regnet kommer nog även hit, bäst att ta in hundfiltarna nu. Tycker det är mysigt när det regnar, då får man anledning att läsa en bra bok och bädda ner sig i sängen med vovvarna (då man e ledig förståss) utan att ha dåligt samvete över allt trädgårdsarbete som hopar sig.
/Kakans matte
Här blåser det kallvindar och har gjort hela dagen, men hur det var i natt har jag ingen aning om =))
Oskar e ute idag o mullrar, ja o Lusse va på en äng innan o så börja d åska.. fy va räff ja blev, hatar åskan..

Vad är räff? Är det ungefär som när man blir rädd tro 
hahahah ja ungefär så =D
Åska är mysigt ju. Kan sitta/stå och kolla på det i timmar. Min kompis fick dra mig hem i somras, när vi hamnade mitt i ett oväder med blixt och dunder, och jag bara stod och kollade - ute på en åker. 
jo jag tycker det är jätte fint o kollar gärna på oväder, men bara om jag känner att jag sitter ganska säkert, typ i bilen eller hemma, kanske inte mega säkert hemma men d känns bra iaf.. men när jag e ute o går o e på en äng känns d inte så säkert =)
Jag är som dig Malin…gillar inte heller blixt och åska det är läskigt 
Om det åskar liiiite kan det vara mysigt att vara ute och rida. :) Tyvärr håller inte hästen med mig om det bara…
Men är det mycket ska man befinna sig på ett tryggt ställe med trevligt sällskap. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Tänk att det kan jag tycka också….på våran inbyggda altan och nån cider och sitta och lyssna på regnet och åskan…det är mysigt värre =)))