OT: Nu är det dax.....
På måndag läggs jag in på Universitetssjukhuset i Lund.
Jag har haft problem med min hud så länge jag minns.
Var hoshudkliniken på Helsingborgs lasarett för 1½ år sedan och då trodde dem det var Psoriasis….
Men nu var jag sär för ca 1 månad sedan…..
och dem trodde inte längre på psoriasis, tan dem ville att man skulle göra en utredning.
Mina hudproblem sitter på fötterna, på armbågarna, på benen/vaderna samt i hårbotten, ansiktet, öronen samt händerna.
Så på Måndag kl 10.00 ska jag "checka in" på hud i Lund.
Sedan kan jag få bli där upp till 3-4 veckor….
Jag kommer troligvis hem om helgerna….
Jag hatar allt vad sjukhus och människor i vita rockar heter!
Så jag lär väll få panik där inne flera gånger om….*brrr*
Tyson har vi löst det för
Vi lämnar vår terassdörr öppen när Roger går till jobbet, så lämnar han terassdörren öppen så kan han gå ut och in, och grannen vägg i vägg tittar till honom under dagen flera gånger. =)
Pls det att det är ingen som kommer in i våran lägenhet, vi har hänglås på grinden till tomten, så ingen kan öppna den heller för att jävlas……
bara han har vatten och får frukost så blir han nöjd.
han ligger oftast ute på plattorna eller i jorden och myser hela dagarna, vid fint väder! =)
Så kommer gubben hem sedan vid 16.30.
Givetvis så har hon nyckel in hit, ifall det skulle vara nått. =)
Sköt om Er.
Kramis en nervös och rädd
Aww.. Tiiiina!! Du får se till att fixa en dator till rummet.. ;) Ha det bra, det går nog bra, jag och Näääärå kommer sakna dig!! :P
Usch, tycker verkligen synd om dig, Tina..:( Men som jag sa förut så hittar de väl förhoppningsvis felet och kan göra nåt åt det… Tröstkramar..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Om du vill så kan jag sympati-vara på sjukhuset i Uppsala samtidigt.. Ska boka in tid hos psykologen i veckan tror jag..

jaaaa…..juuve…kan du inte göra det…*fnisar*
men jag har funderat på att dem ska få gå igenom mig med både på in och utsidan….
jag menar, protesen på axlarna kan ju inte enbart innehålla vacum, för vad har jag då ont i när jag har ont i protesen? 
Hoppas allt går bra Tina! Aldrig kul att ligga på sjukhus :/ Men vi ska tänka på dig och hålla ställningarna tills du kommer tillbaka!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Hihi.. Ska ringa imorgon eller på onsdag och boka tid.. ;)
Hmm.. Jadu.. Ingen aning.. :/ Hmm.. Jag har också massa stöööörda fel i kroppen.. Diabetes, allergi mot någonting som ingen vet (har gjort 1000000 koller), astma, skumma blodkärll etc. etc. Hmm.. ^^
hoppas allt går bra, tre veckor kommer säkert gå fort bara du väl är där.. o så får du ju komma hem¨på helgerna också.. =)
Hualigen Tina!
Nu måste bara Åsa låna ut sin laptop. Du kommer att behöva den bättre.
ÅSA!!!!!!

hehe, jag lånar inte ut min laptop. Jag har ju bara en. Men Lotta har ju flera stycken. Be henne. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Lottisen? Kan du skicka en bulgarist med en laptop till Tina?
Men hon öppnar nog inte för bulgarister så du får fixa till honom på något sätt.
Tina vi tänker på dig…och jag avundas dig inte.
Men Kerstin visst skickar jag en bulgarist till Tina med en laptop…jag har precis varit in till grannen och hämtat ett par nätstrumpor, lila kjol, orange blus, rosa skor….sen fick jag även låna hennes tvärsnygga blonda peruk, undrar om dom släpper in bulgaristen då
Grannen tyckte att han vart super sexig…men så hade hon ju drummeln som vi skickade till Malin, och han vet vi ju hur han såg ut *urk*
men se det på den ljusa sidan kanske finns någon het läkare där du kan spana in…;)
Helena du kan verkligen få en att villa ligga på lasarettet…undrar vad man ska simulera för sjukdom nu då så man läggs in 

# 12
varförska jag "spana in" någon läkare, när jag har mannen i mitt liv?
Men det är klart, se men inte röra, och när katten är borta…..

Dansar råttorna på bordet 

Lotta!!!
du ska lära dig en sak…
Read my lips!
Läsa Mellan Raderna! *hihi*
Jag vet!!! Kan vi inte lägga in oss alla på samma sjukhus?
*viskar* Tina nu är jag inte med för fem öre…läsa mellan raderna, men där är det ju tomt 
Vilken HIF-träff skulle inte det bli…och det är ju så bra för på sjukhus finns det ju inte bara en läkare utan fler 
Tina here we come…
haha…tomt mellan raderna!!!
Ibland är jag otroligt lättroad!
Haha, det hade väl blivit ett sånt sjukhus med mysiga tröjor så man går runt och kramar sig själv hela tiden i så fall 
Hoppas dom hittar problemet Tina!
#20 För dig ja. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Kan man inte göra sådana tröjor av illerpäls? Lite gosigare o humanare!
Det kan man säkert :)
Neej inte illrarna! De ska vara illrar. Levande. Ta Busan istället. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hästpäls?
Jaaa.. Ni kan få ta Snædis. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Fattar inget! Snädis??
Jag har inga ae som sitter ihop!! har du dem Alex?
Jag kan trolla fram dem. ;) Och här är skithästen ni gärna får göra tröjor av. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Han var ju söt!
Hon är väl söt på utsidan.. Men djävulen bor inuti..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hihi, en riktig elaking!
Litegrann. Eller ja, mer feg och mesig och stönig och grinig som satan. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Alex…
altså har ni 2 nått gemensamt? =))
Snorisar bägge 2!! ^^
(felåt, kunde inte låta bli)
Haha envisheten i alla fall..
Kan lätt räkna alla bråkfria ridturer på en hand. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
hahaha aldrog bra när det är två som är lika envisa =D

dpeciellt inte när det sitter en snoris uppe på…..
hade nog vart värre om en tantis suttit uppe på.. hästen hade skenat direkt =D
En mycket positiv sak med snoris på ryggen = Snorisen är liiiite liiiiite envisare så hon får alltid som hon vill tillslut. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Inte komma på att göra krama mig själv tröjor av mina illrar tack.
De mår så bra levande så det så ;-)
Busan är en liten pestråtta som har spridit skräck i halva barna skaran. Så henne är jag inte lika emot att hon blir en tröja. Fast om ni frågar mig så är hon ju snäll i alla fall. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hihi, jag kom på att jag har faktiskt en tröja som det står "krama mig" på nånstans :D Om jag inte minns helt galet var det ett vad för några år sen som utspelades på Falsterbo Horse Show 
Hihi vad för vad? ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ähh, nu sviktar minnet igen… Attans
Men det var ingen alkohol inblandad iaf :)
Haha tror jag så mycket jag vill på. ;) Du har inte glömt vårat vad, hoppas jag. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nej, nyktert är jag faktiskt seriöst övertygad om att det var :)
Hmm… Jo, jag tror det? Var det dumt gjort? 
Men sluta. :P Du har inte alls glömt det, du bara vet att du kommer förlora, eller hur? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Dubbel
Nu förstår jag inte vad du menar… :P Men vad vinner förloraren då? 
Förloraren vinner att ge mig en massage. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Efter seriöst övervägande i cirka 12 sekunder skiter jag i vadet, jag kan gå med på att förlora 
Koppleri??
Nejnej, tjänster och gentjänster 
Visste väl att jag skulle vinna. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Massage…var det nån som sa MASSAGE!!! Skynda dig Kerstin så kutar vi…är vi riktigt rappa så kommer vi före 
haha jag måste va den ända i världen som hatar att bli masserad =)
Men Malin då har du inte fått en riktig massage…en riktig gör inte ont utan det är bara sååå skönt =))
nee fyy, jag e så känslig, så man måste va mega försiktig för att jag ska tycka d e skönt.. =))
Jag var iväg på ett spa och fick mjukmassage och jag kan lova…det var så underbart skönt så man dregglade =))) Då fick man massage på både ryggen, händerna, ansiktet :)
kanske jag borde testa.. vad dom försiktiga då?
Jätteförsiktiga…och så frågade dom före och under tiden om det var lagomt eller om dom skulle göra lösare, det var alltså sanslöst skönt…prova du kommer inte att ångra dig 
d ska jag nog göra.. d gör ju säkert gott för ryggen =D
Man blir så avslappnad i hela kroppen…och på kvällen kan man känna sig lite varm och febrig, ähh jag kan inte förklara men det är en sanslöst skön upplevelse =))
oh d måste jag testa.. =D
Tycker jag absolut du ska göra…du kommer inte ångra dig =))

koppleri = att man kopplar samman alla snorisar i ett och samma koppel. 
Är det så Tina
Har du nått vi kan använda…..jag har ju bara lillkopplet till Skorpan och det lär väl inte räcka…..

finns sån här "del-ta" du vet…för 2 koppel….mohahaha……
man kan säker specialbeställ för fler…..hihihi
Hehehe…beställ genast, dom kommer att vara välanvänd när vi är klara med snorisarna =)))

Du sköter dig..tar det lång tid innan det kommer? Nu ska här tränas snorisar på löpande band 
träna oss??? vad ska vi bliu tränade till? =)

malin
det vill du inte veta….
Lotta
nej nej xpress flyg from ower there in big staterna, you no…kommer dem ifrån!=)
flyg from over there in big staterna.. hahaha gillar din svengelska =D
Aha..då har vi dom snart….finfina grejer ;)