Imorgon ska Prins röntgas
Usch! Imorgon ska prins röntgas, mer bestämt så ska han röntga armbågar, knä och höfter.
Jag minns inte när jag var såhär nervös senast. Vi har ju precis kört igång med skyddet och båda älskar det + att han förhoppningsvis kommer att gå i avel så det är mycket som hänger på vad resultaten säger!
Ni får gärna hålla alla tummar o tår tillsammans med mig för att han ska få fina resultat! :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Oj oj, hoppas allt går bra! 
*håller tummarna*
- Mvh Emma
Oj vad spännande och läskigt! Förstår att du är nervös men håller verkligen tummarna för att Prins får fina resultat!
Blir nervös bara jag tänker på att Valle ska göra ett så småningom.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Jag förstår att du är nevös! Lycka till!
*håller tummarna*
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Hur lång tid dröjer det tills du får svar? :)
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Lycka till, du får nog iaf friröntgade höfter :)
Tycker ju att det ser bra ut :) ledhuvudena ligger ju bra. A eller B skulle jag gissa på.
Håller tummarna, när tror du att du får svar?
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Jag håller tummarna! Hade vet som röntgade någon gissning?:)
Kan inget om hur de ska se ut
Men jag tycker det ser bra ut, hoppas att det blir ett bra resultat :) Ska jag gissa är det A höfter men som sagt kan inget om detta 
Jag hoppas att jag får svar denna vecka, har för mig att skk har onsdag som avläsningsdag o att man kan få se sitt resulat på torsdagen. Men har de mycket att göra så tar det två veckor.
När jag har försökt att mäta så får jag norbergsvinkel till cirka 110 grader o då borde det vara A höfter men man vet aldrig med Skk, de är väldigt ojämna i bedömningarna :S
Vänligen
Sofia
11 förstår att du är nervös, men försök att koppla bort det lite :) du får sen säga resultatet vart för sånt är roligt o veta :) jag titta lite via google på andra plåtar o tycker din kille ser fin ut,
Absolut låter jag er veta! Jag kan dock inte koppla bort det :P haha
Jag har oxå försökt att titta på andra plåtar och tycker att han borde ha en A och en B men det är så svårt att veta o gissa!
Vänligen
Sofia
Blir A eller B…
Nu har resultaten kommit och jag är väldigt, väldigt nöjd! =)
HD grad A
ED ua (0)
knäröntg, ua
Vänligen
Sofia
15 grattis mycket bra resultat :)

#15 Grattis :D Gud vilken lättnad det måste vara! Vi ska in med våra 2 och röntga om 4 månader.. Jag är redan nervös!!!
GRATTIS!

- Tillräckligt bra är perfekt! -
Grattis, vad kul!
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Åh vad kul!!!! Grattis :)
Åh vad kul!!!! Grattis :)
Tack alla! :) Det känns verkligen jätte bra! Nu kan vi köra på med skyddet utan att ha massa funderingar om hur han kommer klara det pga av höfter osv :)
Vänligen
Sofia
Grattis!:) Jag vet hur skönt det känns;)
Underbart :) grattis!
Grattis till bra resultat! :)
Vad har syskonen för HD/ED status?
Systern har B höfter, övrigt fria :)
Vänligen
Sofia
Okej, men B är ju också fria :)
Tänkte mest på att vissa tror ju att bara för att sin egen hund är fri så är det bara att avla. Syskonen kanske har C-D höft t.ex och då är ju inte det "fria" syskonet något bra avelsmateriat.
Mmm, då hade jag aldrig funderat på att ta en kull efter honom. Både mamman och pappans linjer har väldigt fina höfter, knän och armbågar men vad som bättre är att det är två linjer utan hjärta, njur och hudproblem vilket boxern som ras har stora problem med! :)
Så, lite meriter och en korning o sen får vi se om han är vettigt avelsmaterial men det ser ju lovande ut än så länge! :)
Vänligen
Sofia
Åh så kul!! 
- Mvh Emma
Vad skoj! Har du hört ngt av den där kända kennel som du träffade…? På testet..
Vad skönt för er att det blev så fina resultat..:D
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*