Rinde till WSPA
och bidrog med 100 kronor till hemlösa hundar. känndes bra:)
ja d förstår jag att d måste kännas bra, tuvärr så har jag inte alls gott om pengar, men när jag börjar jobba eller rättare sagt när jag får ett jobb så ska jag nog skänka en hundring iaf till nån bra djurorganisation, fast jag vet inte vilket som är bäst, vill ju värkligen att mina pengar ska hjälpa djuren o inte gå till nått annat..

hellre skänker jag en 100-lapp till någon svensk hundförmedleng än utläänsk.
Vi har så mycket herrelösa hundar i vårat land….
men det var ju bra att du gjorde en insats. =)
Jag tycker att vart man en ställer upp och bidrar med en slant, så är det en fin insats…..
Jag förstår att det kändes bra..det är sånna gånger man sover gott på natten =))

100 gör mkt många gånger! WSPA är ju dessutom en enormt bra organisation, så då vet man ju att pengarna kommer till sin rätt!
#2 Förstår inte varför man alltid ska få höra att man ska göra en insats här eller där jämt när man gör något. Aldrig tycks det vara bra nog! Spela roll vilken org. man skänker pengar till, bara de kommer till användning! & hellre att jag skänker pengar till en stor välkänd org. än en liten svensk som Pelle & Lisa öppnat i sitt garage! WSPA har ju dessutom medlemmar som får hjälp i enormt många olika länder! Vet inte om vi i sverige har någon org. ansluten till WSPA dock.
tackar:) kunde inte stå ut me att se dessa avmagrade hundar:(
Om man är osäker på om pengarna verkligen går till rätt ändamål kan man ju alltid skänka till lokalt hundstall, katthem eller liknande :) På min närbutik finns en låda där man kan lämna kattmat om man vill, brukar köpa en burk och lägga i där ibland! :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#4 Men Tina sa ju faktiskt att det var en bra insatts, hon har ju rätt att ha en annan åsikt utan att bli ifrågasatt för det =))