OT- trött på människor
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Satt på youtube och slötittade lite och råkade komma över denn videon på någon vänster.
Jag blir så förbannad!! När ska människan förstå att sådant här är helt fel! hur f*n kom man på ideen? skulle allt bra vilja snacka med den personen…
Medarbetare på Hundar.ifokus
Ush och fy! :(
Vågar jag fråga vad som händer? Kan inte spela upp den.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Ja, små djur verkar ju inte ha nått värde enligt vissa… Den fisken kommer ju att dö efter ett tag. Människor är dumma i huvudet.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#2 Det är ett par killar som visar upp en nyckelring. Den ser ut som ett plasthjärta (en ganska mjuk förpackning) som det står I Love You på och i hjärtat finns det lite vatten, en levande fisk (typ en molly?) och ett par kulor av något slag, vet inte om det är något sorts foder som det är tänkt att den där fisken ska kunna leva av… Killarna konstaterar att "That is just sick" men skrattar lite, undrar hur länge fisken kommer överleva och stoppar ner den i sidofacket på en ryggsäck.
Usch… Vissa människor alltså…
#4 Nej fy vad hemskt. Hur kan folk göra sånt.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det finns bara en anledning till att sånt här går att sälja… och det är att det finns idioter som köper det!
Det finns få saker som gör mig så förbannad som när djur lider på grund av att människor är SÅÅÅÅÅ korkade och bara vill tjäna pengar 
Tja, du hade väl fått ett svar liknande det jag fick när jag påpekade det olämpliga i en liknande situation. Mamman svarade mig att barnet tyckte det var roligt.
Det förstod jag, men att mamman inte förbjöd barnet - det förstod jag inte.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973