Hundar iFokus

Hundar

Etikettaktivering
Läst 2131 ggr
[Moollan]
0

För er i Skåne!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag startat en användbar grupp på Facebook för er som bor i Skåne och vill hitta på aktiviter eller bara träffa nya människor och hundar.
Där planerar och verkställer vi regelbundna träffar, träningar eller annat med hundar. Allt är gratis!

"Hundaktiviteter runt Lund" heter gruppen.
Gå gärna med om du bor i närheten. Vi åker ibland långt från Lund också, är alltid öppna för förslag. Dock inom skånegränsen.

Välkomna!

Noa-Nisse
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Roligt! Hoppas det kan komma mååånga  när vi har träffarna:)

Medarbetare på Hundar.ifokus

[jakke94]
0

jag är på, woow förvånande

Noa-Nisse
0

#2 haha inte alls, men det är kul att det inte är förvånade å andra sidan ;P

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Moollan]
0

Bara till att sprida vidare gruppen så att folk går med och på så sätt ser var och när vi träffas :)

[Moollan]
0

Nu ligger en aktivitet uppe som kommer ske på måndag!

Mer info finns i gruppen.

[Moollan]
0

Nu har vi planerat grillning!
Gå med i gruppen för mer information om denna aktivitet.

Karmatarerskanise
0

#6 Vill bara påminna om att det inte är alla som är medlemmar på facebook. Så kanske är det bra att skriva ut det här också :)

[Moollan]
0

#7 De flesta av dagens ungdomar har faktiskt facebook.. men såklart finns det undantag.

Man får gärna kontakta mig i ett privat meddelande ifall man är intresserad av att hänga med på/veta mer om grillkvällen.

Kort o gott så möts vi upp i Lund, åker till Södra Sandby och gör av med lite energi innan vi åker vidare till vackra Dalby Stenbrott och grillar.

[Forest]
0

7 helt rätt ;) jag är vissligen ingen ungdom men heller inte nån pankis :)

TS är gruppen mer lagd åt ungdomar med hund? bor inte i skåne o jag hoppas ni får jätte trevliga många träffar :)

[Moollan]
0

Nja alla är välkomna men Facebook är väldigt smidigt att boka event där alla i gruppen får en inbjudan som de antingen tackar ja eller nej till.

Karmatarerskanise
0

#8 Det framgick inte att det bara var för ungdomar.
Men som du skrev, inte alla ungomar har facebook. :)

[jakke94]
0

#11 egentligen inte sagt att det bara är till för yngre, men det är så det har blivit, jag tror alla får vara med :P 

Dock skulle jag gissa att snittåldern är runt 25

[Highonbluetomorrows]
0

Hade gärna varit med… saknar bara hunden ;).

Men om gruppen håller i sig så låter det i alla fall som ett jättebra initiativ.

[jakke94]
0

förhoppningsvis håller gruppen i sig ;) för vi som startat den har egentligen hållt på med detta i 2 1/2 år :)

[Highonbluetomorrows]
0

Får man fråga hur det har gått? Blivit någon träff än :)? Ses ni någon gång i centrala, södra eller västra Lund?

Är det någon gång mitt på dagen eller är det alltid e.m/kväll? Jag har en daghund som nog mått bra av att få träffa andra hundar ibland nämligen..

[jakke94]
0

Vi är överallt :) Och har blivit endel träffar.

Vi är på esplanaden ganska ofta, i hundrastgården där, dock oftast kvällar, men vi kan nog se till att sticka dit någon helgdag om du har möjlighet då ? =)