Välja försäkring..
Hej, jag behöver hjälp att välja försäkring till min hund jag snart ska få hem. Det är en liten amstaff hane på 5år. Priset spelar i stort sett ingen roll, huvudsaken är att dom ska vara bra! Snälla ni som vet bra, säg till! :)
Själv har jag If :) Har som tur är inte behövt utnyttja försäkringen än. Men varför jag valde If var för att jag bara har hört bra saker om dom. Dom ska ha bra service, ha snabb utbetalning och sen är det också bra att dom har fast självrisk och inga procent. Dessutom är de relativt billiga. Känns tryggt med dom som försäkringsbolag.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Och glöm inte o lägga upp en bild på vovven här sen :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har If till mina tre hundar, och är supernöjd. Jag har måst utnyttja försäkringen till 2 av dem, Kelly i Juli då hon blev ormbiten, och Molly nu då det visat sig att hon har ngt med levern. Supernöjd med servicen och att de så snabbt betalar ut pengar. Nu när jag ska in till djursjukhuset med Molly, så clearar de direkt, eftersom jag redan betalt självrisken, jag behöver alltså Inte lägga ut först, utan de betalar direkt till djursjukhuset. Suveränt!

jag har folksam och är mkt nöjd, fick utnyttja den för första gången nu förra veckan då min tik fick livmoderinflammation och blev opererad. Dom har rätt billig premie tycker jag, snabba med utbetalningar och täcker mkt. Bara positiva erfarenheter därifrån!
Okej, tack så mycket. Jag kar googlat runder lite och dom flesta föredrar IF. Men igår så ville inte deras hemsida fungera riktigt, så se om man kan ringa dig och prata med dom :) Hunden har bara haft exem innan så det är nog inga större problem! :)
Vi har Agria, aldrig utnyttjat försäkringen på hunden vi har nu men gjorde det på förra och det var inga problem :)
Har Agria, men ska byta till folksam. Tycker att Agria har så mycket tilläggsförsäkringar.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

känns som att if är en rätt dyr försäkring och bra framförallt om man har en osund ras där det kommer bli en del kontakt med försäkringsbolag och djursjukhus.. Även om självrisken är fast så får man ju betala så mkt även för "smågrejer". Dessutom är deras premie rätt hög..
Jag har IF och valde detta för att även tandproblem ingår i deras försäkring vilket det inte gör för de fleta andra. Plus mediciner och rehan för 50'000 samt om veterinren behöve åka långt.
När jag jämförde tyckte jag att IF gav det bästa skyddet och inkluderade mest.