pudel uppfödare?
Du bör kanske skriva vilken pudelstorlek du är ute efter; toy, dvärg, mellan, stor?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här har du en länk till Svenska Pudelklubben. Där finns en hel del uppfödare :)
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
TS när du hittar en uppfödare kan du höra om någon känner till den uppfödaren. 
Hade tänkt mig dvärg ;) Men också mellan <3
ja, har gått igenom toy,dvärg och mellanuppfödarlistorna många gånger nu ;) Men får väll göra det igen!
De enda jag har hittat en så länge är kennlarna: Poodleidoo, Evanjas, Cachas, Batotes, Anuradhaspudlar, Amonibes, Tripwire, Se upp, Primapore och Queen Cobra´s. Käner ni igen någon av dom? <3
4, sett ett par av dom på utställning. Jag kan väl säga att jag hade inte valt en som har många hundar, just för inte ha boxuppfödning ja det är mer personligheten i allt tror jag :) men smaksak försåss. Primapore hade fina hundar ser jag flera rödtottar 
Har valt bort dom nu som "boxuppfödning" (som du skrev).
Men hade tänk fråga vilka Ni skulle rekomendera? Om vi inte tänker på vart jag bor utan bara på vilken uppfödning ni skulle rekomendera? Kan vara flera såklart ;) Skriv gärna hemsidans adress!
6 På pudelklubbens hemsida ser ni vilka som har valpar det är svårt o veta vem man ska rek min uppfödare har valpar nu men alla är sålda innan de änds föds tror det är så för endel uppfödare, samt att de ska ha valpar lagom till ni ska skaffa valp. :P
japp :( Men jag hoppas vi hittar någon. Har väntat så länge på att få en hund :D Det är jobbigt när det tar en sådan tid xD Fast samtidigt är det väll bra, antar jag ;)
Men vem skulle ni rekomendera om ni får säga vem som hälst?
Kan rekomendera kennel Amandobs, de föder upp bruna och svarta toy och dvärg. Deras valpar är mycket trevliga, arbetsvilliga och friska. :) kolla deras hemsida ;)
tack så mycket för tipset :) <3 Ska kolla på deras hemsida nu ;)
hur går letandet? Jag såg denna http://www.blocket.se/skaraborg/Rod_dvarg_hane__rod_mellan_pudel_tik_32833347.htm?ca=14&w=2
Min tiks pappa ägs av den kenneln, jag har hört bara bra om dom oxå.
tack för tipset :)
Men tror vi har hittat uppfödaren nu! Kenneln Queen Cobra har en kull just nu som vi blev "kära" i ;) Hon värkar pålitlig också och föräldrarna värkar bra <3
Vad tror ni om de? :)
12 läste lite på deras hemsida o tycker de låter bra och verkar vara trevligt. Ska ni ta er en titt snart på valparna ?
Hahaha, ursäkta, men det var lite kul när du skrev "mitten-sverige" och visade en bild på städer i Stockholmshöjd. 
Vet inte vart du bor, men ibland tycker jag söderlänningar vill försöka få fram att de bor i mitten av Sverige trots att så inte är fallet. Rätt kul tycker jag! 
/ En som bor lite närmare mitten av Sverige.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.