Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 1244 ggr
toodiloo
0

Precept, erfarenheter?

Testar igen!

Är det någon som har erfarenheter av precept hundmat? Skriv allt ni vet och har hört :D

[Renor]
0

Det beror på vad för recept det är du söker…
Om hunden är dålig i magen på något sätt så har det hjälpt min hund när jag har gett en havregrynsgröt, riven morot och lite blodpudding- mix till frukost.
Jag vet inte om det är någon annan som rekomenderar det… men det gör jag Glad

LinaK
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Precept är ett hundfoder Flört
----------------------------------------

Har dålig koll på detta foder, kolla lite på foderbilen.se. Snygga förpackningar om inte annat Skrattande
Hoppas någon annan kan hjälpa dig.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Kickan90
0

har använt det fodert och det är jätte bra :)
har dock gått över till eukanuba då dom hade 19kg och mina hundar gick lika bra på det :D

rekommenderar båda 2 ^^

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

[Forest]
0

Lite eller nästan inget Skäms, jag köpte 2 mindre säckar tror de var på 3 kg, för 20kr st jag köpte pga billigt som 17 och det skulle vara bra. Min hund åt inte enända kula  Flört  Så grannen fick dom till sina och de åt och tydligen gilla dom fodret o äter det ännu, ena hade lite strulmage men det har inte vart strulmage efter foderbytet iaf.

toodiloo
0

1: precept, alltså hundmaten precept. Men tack för tipset iallfall ;)

2: javisst, blommiga o fina :) har ju kollat på foderbilen o googlat o så men skulle vilja höra om någon här ger..

3: okej :) det verkar som att det är ett bra foder.. Jag hade eukanuba men var inte nöjd, iofs har dom fler sorter så kanske en annan hade passat min hund..

4: ajdå :/ som tur är så har jag beställt provpåsar så jag får se om min hund äter det. Jag vill heller inte att bitarna är  för små för då tuggar hon  inte maten..

[Forest]
0

5. 40kr var ju billigt tänkte ha det som tilltugg om hon vart mer kvällsugen då hon får färskis mitt på dagen. Men jag har hört flera säga bra om fodret.