Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 1211 ggr
Noa-Nisse
0

Äntligen har "den" kommit!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

…och med "den" menar jag att Klenod ändtligen har börjat löpa :D jag är så glad, för hon är ju 1½ år gammal och fick sin första löpdag idag!

Ska bli spännande att se hur hon blir, mer mammig eller mer självständig och även se om hon blir skendräktig. Tre av hennes tre systrar löpte för någon månad sedan och de blev skendräktiga alla tre.

Ha en bra kväll gott folk :)

Medarbetare på Hundar.ifokus

AnneN
0

Grattis då har lillgumman börjat bli stor nu Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Noa-Nisse
0

Edit: Tre av hennes tio systrar blev skendräktiga!

Ja nu är hon en stor kicka :D

Chilli10
0

Vad sent :o Min löpte redan vid 6 månader, fast det är ju iofs ganska tidigt :) Hoppas inte att hon blir skendräktig då, inget kul.. Min lilla flicka blev rätt hängig av det..

[jakke94]
0

vår ena tik löpte för första gången idag också, hon fyllde 2 i januari, fast clumber brukar ta god tid på sig :P

Noa-Nisse
0

Ja ellerhur! Ganska så sent. Började bli orolig! usch, nej jag hoppas ju inte på skendräktighet precis :P

Chilli10
0

#5 Ja, men det kommer ju såsmåningom så egentligen inget att oroa sig för :) är ju jätteolika hos människor också

[Forest]
0

Grattis :) vet att du har väntat på detta hoppas att hon håller sig ren o fin o sen även sköter sig bra under löptiden Glad

Noa-Nisse
0

#7 hon försöker hålla sig ren eller ja, hon tvättar sig oftare än när hon inte löpte. Men när hon går här inne så droppar det efter henne… Hon låg på en filt på golvet och då blev det en liten pöl efter henne! Så jag har provisoriskt satt på henne ett par av mina trosor med en binda i och hon verkar inte störas av det alls. Nu hamnar allt i bindan. Hon blöder ganska rejält så hade varit tråkligt att få allt på golvet :/

Annars är hon som vanligt faktiskt, bara mer intresserad av att lukta ute :)

Fridaaaa
0

Roligt :) Men sedan kan dem ju ha "tyst" löp med det vet man ibland inte, så hon kan ju ha löpt en gång redan:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Noa-Nisse
0

#9 tror inte hon har gjort det, för hennes bröstvårtor har precis "ploppat" ut lite, och det brukar de ju göra iochmed löpet. Innan har man inte sett dem ens. Man har fått leta i pälsen efter dem och hon är korthårig, så då förstår man att de verkligen varit små och platta, nästan inåtgående ;)

[Forest]
0

8 skönt att hon tål ha trosa på sig :) och detta med bli envis på sniffa på ALLA fläckar ute phu ja du det är jobbigt våran börja ju småkissa med ute för göra reklam för sitt löp Flört tur är väl att våran är mindre hund nu då jag vart smått trött på stå med dövhund som bara ska lukta överallt så jag bar henne en bit ibland för slippa bli för sur på envis hund.

TacoBelle
0

Haha. Grattis….eller nåt. Flört

(personligen glad över att numera ha hanhund så jag slipper löpen Cool)