Dags att vakna
Bino är så himla go varenda morgon. Så fort han ser att jag håller på och vänder och vrider på mig på morgonen så tänker han nog "hoppas hon är vaken".
För han tar ett stor skutt upp i sängen och lägger sig glatt på mig så han har sitt huvud ca 5-10cm ifrån mitt ansikte och stirrar på mig i hopp om att jag ska säga något eller öppna ögonen. För när jag gör det så är jag ju vaken och det betyder att vi ska äntligen gå upp :P.
Jag brukar ligga och kisa och titta på honom och blir jämt så full i skratt, för han är så himla söt.
Och när jag visar att jag är vaken blir han så himla glad och ålar överlycklig runt i sängen. Han e så go!
Vad brukar din/dina hundar göra när det är dags att vakna.
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
Smilla är jättesnäll på morgonen, hon ligger tyst och lugnt tills jag vaknar, me då blir det fart! Så fort jag öppnar ögonen hoppar hon upp i sängen (om hon inte ligger där redan) och så kör hon ner huvudet i magen på mig och rultar ner på rygg och så tjuter hon och slickar mig i ansiktet och svajnsen går i 190. Hon är så förbannat söt då och jisses vad glad man blir när sjusovar-matte äntligen vaknar! ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har samma son dig TS en liten hund som skuttar upp i sägen inte alltid hon ligger o spanar men pussar gärna mig så jag ska vakna. Många pussar hinner man få. Hund två lägger huvet o bara stirrar på mig tittar jag så pratar hon så ger man henne kramar o får pussar :)
rebz; låter himla mysigt :)
åh vad mysigt det låter :)
så fort jag öppnar ögonen eller på annat sätt visar att jag har vaknat på morgonen så blir Evald helt galen. ålar runt i hela sängen och ska slickas i ansiktet. haha. hade varit skönt att vara lika glad som honom vaaaarje jäkla morgon 
Mvh Linda! :)
www.valldes.bloggplatsen.se
Myys :)
Chilli ligger snällt i korgen tills vi vaknar, när någon av oss börjar prata med henne vill hon komma och pussas och/eller hoppa upp i sängen och ålar omkring, supernöjd :D
Men en sak är säker, hon är en riktig sjusovare hon också :D
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.