Hundar iFokus

Hundar

Etikettaktivering
Läst 5689 ggr
Damon
0

Hundpark?

har en liten fråga om någon (i stockholm) som vet vart det finns en hundpark vid enskede?

tack på förhand

Damon
0

*putt*

[Yezz-an]
0

Hundrastgårdar i Enskede-Årsta:
Vid Svedmyraplan på ängen väster om tunnelbanespåren.
I Steningeparken mellan Johanneshovsvägen och Sköntorpsvägen.
Intill Blåsuts tunnelbanestation.

Passar någon av dom?

Damon
0

#2 tack… Tror att den i blåsut e närmast :p

[Yezz-an]
0

Vet inte om den här länken hjälper… Tror det mest bara är ställen inanför tullarna. Men kanske ändå kan vara kul att kolla in för kommande fina vårdagar Glad

Damon
0

mmm tror nog att jag kmr åka dit nu på vårenGlad

Beckibus
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag tycker det är väldigt dåligt med hundparker i sverige i usa har dom en massa hundparker som påminner om våra typ agilitybanor skulle kunna ha en själv här hemmSkrattande

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

[Forest]
0

I mjölbykommun har vi ingen alls, ändå är det gott om hundar. Jag ser vissligen inget måste för våran del men det finns ju hundar som inte kan vara lösa. men sköter man sig i hundparken o tar upp bajs o skräp så ser jag fördel att det finns en.

Beckibus
0

Håller helt med dig nr 7!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Noa-Nisse
0

Håller med dig Beckisbus!
Man behöver inte åka så långt för att komma till fina rasthagar. Bara om man åker över till Norge så finns det mkt finare rasthagar. Stora är dem och där är GRÄS :) plus att där nästan alltid är folk.
Kommer jag till "min" rashage här runt hörnet så händer det kanske 1 gång i veckan att jag ser någon vara där inne.

Här i lilla Ystad finns ändå ganska många rasthagar ca 10 st, men de är mkt små och det finns bara grus/sand i dem och inget annat. Inte ens en liten sten att hoppa upp på. Jo visst det finns en bänk om man har tur, men mer än så är det inte!

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Forest]
0

9 låter som ganska trista rasthagar,  är det så att vi har väldigt tråkiga rasthagar? Jag har bara sett 2 rasthagar dit är det 4 mil o tyckte inte den såg så himmla rolig ut stel o trist.