3/4 GOD morgon
Ooh, här sitter jag med mina virvelvindar till husdjur. Dom är nog mer vild än tam. Ska åka ner på jobbet halv 10. Och jag ska försöka fota lite nya bilder på hundarna där nere samt mina egna. Håll tummarna för mig att det går som jag hoppas. Förresten, jag har upptäckt att min minsta tik har matgömmor lite här och där. När jag dammsög igår så klirrade det nästan i röret, och så höll det på ett bra tag.
Nu ska jag borsta mina tänder och klä på mig lite :D
/Emma & vindarna
p.s jag la den i fel grupp, kanske någon kan flytta den till god morgon / god kväll? d.s
Gomorron, gomorron Emma!
Mysigt med matgömmor! Man vet ju aldrig när svälten kommer, så det kan vara bra med ett litet förråd.
Men har man gett hunden en pizzabit o hittar den väl gömd under täcket, så är det inte lika roligt.

åh jo, det är ju så mysigt. så precis innan man ska ställa ner matskålen så upptäcker man att hunden redan är halvfull av mat när den har varit i matgömman..*grrrr*
uh, jag hade nog kokat över om jag hittat en pizzabit under täcken. haha
Godmorgon.. idag e jag uppe med tuppen. gick upp vid halv 7, ibland e d himla skönt att vakna i tid o gå upp =)
nu ska jag ut o plocka påskris o sätta upp fjädrar =D

Ska bara ta det lungt idag.
Har redan diskat och städat huset INNAN gubben for till jobb kl kvart i 7.
Så jag har gjort mitt, känns ganska skönt, faktisk! ,-)
skulle åsså vilja ha fjädrar i ris….*AAAATSCHOOOOO!!!*
Ursäkta..men våren är visst här……*AAAAAAT………*
e du allergisk mot ris? jag plockade bara några pinnar till Lusses stora sorg, han kan inte fatta att jag ger mig ut med honom i skogen plockar pinnar o sen sätter dom i en vas på bordet med fjädrar i, när jag kunde gett dom till honom från första början =)
God morgon alla glada! Jag vaknade också i lagom tid i morse för jag skulle till jobbet en sväng. Och nu sitter jag och väntar på att få gå ut till tvättis *urk* nästan så man skulle vilja gå och lägga sig igen ;)

Jag tror jag är helt borta, är det påsk snart? ^o) Har ju knappt koll på något mer :P

Har flyttat inlägget, så nu ligger det rätt. Så jag heter någon nu :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars