Malmö utställning i Jägersro
Ja jag ska dit med båda mina, åker dock redan på lördagen då vi har drygt 70 mil ner men det är på söndagen som våra ska ställas. Jag anmälde under tiden som det var billigare så för mig kostade det 180:- resp. 340:- 
Är det den utställningen med salukis? Grupp 10 bland annat? För jag skulle till en utställning i malmö nu i mitten av mars och kolla på min blivande valps pappa som skulle ställas ut, saluki :)

Hade gärna men min hund är ännu inte redo. Hon har rädsla för främlingar som hålls på att tränas bort. Går framåt men kan inte låta bli att längta tills ja kan ställa ut henne.
Det är en utställning för alla raser så ja även saluki kommer ställas där.
jag är lite nervös för jag har bara varit på en utställning innan och då gick det ifs bra, men vi var själv i rigen, allså ingen distration precis. men nu är det ju en internationell tävling, alltså kommer där finnas många grand danois i den klassen :S undra hur det kommer så 
Medarbetare på Hundar.ifokus
#4 Okej tack :)

Jag ska dit bägge dagarna! Ska vara ringsekreterare i juniorhandlingen på lördagen och ställa 4 whippar på söndagen och kanske en faraohund :)
#5 Vad spännande!
Jag är hela tiden på jakt efter utställningar i i närheten av Stockholm för att ställa min grandis. Tycker det är jättebra miljöträning och dessutom kul att träffa kullsyskonen och andra grandisar.
Den 19e mars är det Grandisspecial anordnad av SGDK, det blir vår första officiella utställning (har gått på tre inoff och ska på en till inoff i Örebro på söndag).
Vad modigt av dig att ställa på en internationell dessutom! Du måste berätta hur det gick sen! Vi håller tummar och tassar :)
Ska inte till den , men ska till Qpoolen den 26 februari :)