Dyna till rottingkorg?
Jag köpte en madrass till spjälsäng på IKEA. Klippte till den och bäddade den med sönderklippt lakan eller handduk. Se till att tygstycket är nästan dubbelt så stort som dynan, så du kan vika in tyget ordentligt under madrassen. Tycker det är bra, då det är lätt att bädda nytt och fräscht.
Eftersom det var en liten söt tikbebis jag hade, så var det kul att handla rosa tyg med gulligt mönster från tygaffären. Vill man så kan man sicksacka kanterna. I tygaffärer så har dom ofta luddiga tyger, fuskpäls, teddy m.m.
Billigt, snyggt, lätt att variera och att tvätta
Lägg pengarna du sparar in på hundkurs istället
(sagt utav en som är kurstokig).

rätt smart! Vi kom på en annan sak igår.. Vi skulle behöva köpa nya kuddar till vår säng och tänkte då att 2 av dom gamla kan funka? Köpa ett sånt 2pack med örngott från ikea (35:-) o sätta runt o sen bädda med dom o filten som hon redan har.. Det blir ju mysigt för henne att bädda med dunkuddar?
Lyxhund
Blivande diva? 

äsch! haha.. nämen, vi hade ju ändå tänkt byta till sängen o då hade vi kanske bara slängt dom gammla kuddarna.. Blir ju fint att dom kommer till användning!
ikea har inte kvar några hundsaker
togs bort förra året :(:(
visst är deras råttor bra ts? jag har ett x antal till min tik + 6 inköpta av råttungarna till mina valpar

Ja, precis. Det är lite synd, dom hade ju en del..
Det vi menade nu var ju dock vanliga kuddar och madrass till "människosäng".. Funkar bra det med :)
6# ja jag tycker med att det är skitsynd! det var billigt och bra :P har förbruakt ett x antal av deras matskålar. hade velat köpa in till valparna, men hann inte :(
japp madrasser är kanon :)
1 oja de madrasserna är kanonbra till mycket :) Har en som hundbädd, lätta o klippa med.
8# det är en hel värld att hitta bäddar :) jag har en ifrån rusta som är 4kantig och en som är runt/lite oval från ikea, sen en pläd som ligger i buren (brukar ha ett täcke där men småttingarna har det nu)
ska dock köpa in nytt snart :) ska köpa den dem har på clas olsson som båda hundaran kan ligga i (tror den största ligger på 199:- så det är inte så dyrt)
ts# du kan ju även söka på internet efter det eller så kan du sy en själv :)
Jag har köpt en gammal reseväska till hundbädd tog bort gångjärnen o satte mer fast "locket" i reseväskans rygg. nita fast fuskpäls (gammal jacka jag köpte på secenhandaffär) om kanterna och botten med barnmadrass kanon bra fint vart det med o väldigt "eget". Kan tyvärr inte ta bild pga sladden till kamran är väck efter flytt :(