Bilder på min Klenod!
Tog några bilder på Klenod idag för jag har hittat min digitalkamera igen :D så himla glad för det!
Hon är en Harlekin Grand Danois på 14 månader!
först ut, hennes nyinköpta ID-bricka ;)
gäääsp
Medarbetare på Hundar.ifokus
såå :) nu kan ni kommentera om ni vill :D
Vilken snygg tös! Ställer du ut henne? :)
(Vågar inte visa bilderna för min hund…han har strikt ligga-i-soffan-förbud och tror säkert att det är så för alla fyrbenta) ;).
#2, Tack så jättemycket! ja jag tycker själv hon är underbart vacker ^^ ja jag har ställt ut henne en gång, då fick hon BIR och HP men jag hann inte till finalen för jag skulle iväg :P
haha Klenod får va i alla möbler :P fast soffan är ju favoriten, och sängen såklart ;) säkrast för din hund att du inte visar bilderna ;) hehe
Herregud vad fin! Jag smälter!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Är de lugnt om jag hundnappar henne?
Fy sjutton vilken donna! Fantastiskt fin, älskar att hon är glosögd! 
Det var verkligen en vacker hund! Jag är så svag för oddeyed…:D
åh tack! ja hon är jättefin! min lilla snäcka :) innan tyckte jag inte om oddeye-hundar men nu har jag vant mig och tycker det är ganska charmigt ;)
Wow, det där måste vara en av de vackraste hundarna jag någonsin har sett!
Åhåhåå.. Inte visa en sån fin hund här!
Underbart vacker! 

Å så vacker hon är! Och så fint med ögonen! *kär* 
Vilken fin tös! Älskar ögonen :D
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
Så himla fin tjej! Älskar harlekin grandisar, det är den snyggaste färgen enligt mig
Hon är en utav de finaste grandisarna jag sett!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Håller med LinaK
Harlekin GD's är snyggast av alla GD's
Mycket härlig vovve du har där! 

snygg snygg snygg !
åh tack alla! :D gud va glad jag blir när ni kommenterar så fint! jag ska hälsa henne från er (;
har bara väntat på att få visa henne för er och nu hittade jag äntligen kamera! så ni kan vara beredda på mer bilder framöver :D
TS, vart köpte du brickan? :)

#16 Jag har köpt en liknande namnbricka till min hund på tradera. Den kostade där ca 70 kr med fri frakt. Den var såklart helt ny och i priset ingick att man fick välja form på brickan (ben, tass, rund osv), färg på brickan, valfri text och/eller telefonnummer (1-3 rader, både framsida och baksida) samt färg och teckensnitt på texten.
vilken snygging!
uuhuuuu, vad man blir hundsugen (och då GD).. fy, inte visa sånt här ;)
#16, jag köpte den i djuraffär. kostade 89 kr så fick man välja mellan allt det tacobelle skrev :) rycker det är riktigt snyggt faktiskt! jag har telefonnumret på baksidan också :)
#18, haha va kul att du är intressead av GD'n :D
#19 jaa :) När jag längre fram får möjlighet att skaffa hund så tänker jag mig en GD. Har fallit totalt för rasen och den verkar passa mig bra.
VAcker :)
Jätte fin tjej :) Alltid visar du så fina bilder på tjejen.
Hon ár verkligen riktigt finb. älskar hennes färg och ett blátt öga och ett brunt. Har alltid varit svg för dessa färger =)
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html