Vart är Nemo idag?
Hade som sagt en röd långhårig dvärgtax vid namn Nemo, p.g.a misstrivsel i lägenhet fick vi ge upp våran dröm och våran familjemedlem Nemo….
Vi saknar honom fruktansvärt mycket och vill naturligtvis veta om det finns en chans att få kontakt med Birgitta/Birgitt på Tyresö i Stockholm som köpte honom av oss.
Han har nu bott där i 1 ½ år och vi har haft tankarna på honom allt sedan lappen med Birgittas nr försvann i våran flytt.
Jag är därför mkt tacksam om någon som bor i Tyresö har ögonen öppna på om ni känner en person med dvärgtax som dessutom heter Birgitta/Birgitt. Köpet avslutades med löftet om återtagning av honom om hon mot förmodan inte kunde ha hunden kvar, vi ville ju ha koll på vart han hamnade om sånt dilemma uppstod.
Så: har någon sett våran Nemo??
.
Va fin han är Maria. Jag håller tummen för att ni får tag på den nya ägaren så ni får veta hur killen mår. Lycka till.

åh. vad tråkigt sånt där är. hoppas du får tag på nya ägaren så du får veta hur han mår, förhoppningsvis bra! =)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Han är världens bästa hund…vi vill som sagt gärna veta lite om hur det gått….

Man du inte söka på Eniro? eller nåt?
Har inte kvar kvinnans namn och nummer…
Nemo står fortfarande skriven på oss, hon har inte ens bemödat sig att ringa in och be om att få ändra det…hmmm…
Ja och de fanns en hel del birgitta eller birgitt i tyresö, så de kan nog bli svårt..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag har PM:at Maria ett namn som vi nog alla hoppas inte stämmer överens med personen som har Nemo
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Varför ska vi inte hoppas på de?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

*puutt**

det är kanske någon dum person som inte är så bra tillsammans med hundar.. kanske? =/
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Han är inte hos den personen vi misstänkte…
Jag får nog ge upp hoppet om att få återse lilla Nemo, men kommer finnas en undran i våra hjärtan om hur det gått för lilla nemogubben…
Nåväl, man får väl släppa taget om än motvilligt….

Har ni försökt annonsera efter han i nån tidning?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
3 år sen jag satte in denna, men hoppas än idag att få upplysning om vart han befinner sig. Jag har chippnummer och annan info om honom så har man sett honom i trakten så pma mig under: iurochskur.
Står han skriven på dig, du har chipnr….då kanske det borde gå!
#15 Han står som min i jbv och jag har hans chipnummer.
Han är inte reggad i SKK? Man kan ju söka i hunddata där.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#17 Tyvärr, han är renrasig, men han reggades inte i SKK tyvärr.
fast vad hjälper regnr om hunden inte bytt ägare? bara nyfiken 
#19 En del hundar blir dubbelreggade, så jag bad om hans regg så jag själv kunde söka i jbv.